Må skryte litt også da

Greven av gral

Forumet er livet
VIP
Jeg har hatt en del innlegg her den siste tiden om hvor vanskelig mitt pubertetstroll er. Vi foreldre er vanvittig slitne. Men vi har nå klart å snu den negative tonen her i huset til å bli positiv igjen. Det er så deilig å se han lande etter en sånn vond periode. Det er så deilig å se at medisinen virker som den skal.

Sist helg var han på speidertur hele helgen og det gikk supert. Han hadde oppført seg hele helgen og vi fikk skryt av lederen over at vi hadde jobbet så godt med han.
Venner er tilbake igjen, han har noen å være sammen med. Nå stormet han bort til naboen, men jeg fikk en klem og han ønsket meg en god kveld sammen med venninnene mine[:)]

Vi vet jo at det kommer flere tøffe perioder. Men akkurat nå så lever vi i nuet og nyter denne gode perioden og koser oss med den fantastiske gutten han er, innerst inne[:)]

Åhhh.... Jeg skjønner at jeg nettopp har fått tr, for her sitter jeg å griner... Så godt for dere og så så godt for han!! Krysser alt jeg har for at det fortsetter, det fortjener du! [:)][:(][:D]

ORIGINAL: Labambie

Åhhh.... Jeg skjønner at jeg nettopp har fått tr, for her sitter jeg å griner... Så godt for dere og så så godt for han!! Krysser alt jeg har for at det fortsetter, det fortjener du! [:)][:(][:D]

Tusen takk, bambie[:)]

Så deilig å lese!! Håper det varer leeeenge [:)]

åå så bra..Håper det varer.. hva har dere gjort for å snu det?

Back
Topp