Må skryte av Mina

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Mina har blitt så flink til å snakke[:)][:)] Siste halvåret har det skjedd MYE!!!! Nå bruker hun 2 og 3 ord setninger, men mest 3 ordsetninger. En helt ny verden her hjemme[:D]
Bruker mindre og mindre tegn, siden hun nå klarer å uttale det meste selv. Jeg er så stolt av henne!!!![:)]

Hadde en litt morsom samtale med henne etter hun hadde vært på juleferie sammen med pappaen og Therse.

Jeg spurte om vi skulle gå å se Elias på kino. Mina sa : Se, Therese, pappa. Har du sett den sammen med pappa og Therese?, spurte jeg. Ja, kjedelig sa MIna. Hahahaha[8D] Første gang jeg har hørt hun sier ordet kjedelig.

Skal si at ordet kjedelig blir brukt til det meste for tiden[8D]

Du har all grunn til å være stolt [;)][:D][:D] Flinke Mina [:)]

Det er jo fantastisk altså - jeg blir så glad når jeg leser at Mina gjør slike sprang!! Håper det fortsetter nå!!

Du har virkelig all grunn til å være stolt av Mina altså, hun er jo kjempe dyktig! Søta [:D]

Får helt frysninger! Blir så rørt!! Mina er en skikkelig fighter! Godt at hun har en så god mamma![:D]

[:)] å det var en koselig nyhet å lese. Så flink Mina er. Det er super jenta si det.

Så utrolig flink hun er! Det er så utrolig spennende å følge utviklingen hennes![:)]

Så utrolig bra!! Hun er jo en kjempeflink jente da.. Det vet vi jo alle.. [:)] Skjønner godt du er stolt av den nydelige flotte fantastisk flinke jenta di.. [:)]

Så utrolig bra [:D]
Du har absolutt all grunn til å være stolt!
Men husk nå å vær stolt av deg selv og da. For det er jo fullt og helt DIN skyld dette her 

Du har ALL grunn til å være STOLT av den lille prinsessen din.
Og ikke minst synes jeg DU er fantastisk FLINK!!!!

Ikke alle sam har det pågangsmotet som deg!!!
Mina er heldig som har deg som mamma [:)]

Back
Topp