Må skryte av meg selv:)

AudiMamma

Gift med forumet
I dag har jeg vert i fantastisk god form så i dag har jeg gått en lang tur med hundene, å vert på trening. Å mens jeg var på trening i kveld traff jeg på min tidligere personlige trener som sa seg villig til å trene meg på bytt igjen nå:) Er strålende fornøyd med det ja:) Fikk vite at alt det fysioterapeuten min har lært meg bare er no bullshitt,så herer det åbegynne på nytt igjen. Så nå skal fett prosenten min forhåpentligvis ned, mage å muskelmasse opp:) Samt prøve å holde bekkensmerter å prolaps i sjakk:) Noen andre damer som klarer å komme seg opp og på trening?

Har tatt det veldig med ro pga litt blødninger... men når det gir seg, og jeg har vært på ultralyd og forhåpentligvis får se hjertet slå, så skal det trenes igjen
Er vanligvis mest glad i jogging, men pga astma er det vanskelig nå som det begynner å bli kaldt, i tillegg til at det er glatt... så tror jeg skal satse mest på svømming i dette svangerskapet Men må si jeg gleder meg veldig til å komme igang med joggingen igjen

ånei, ikke enda. kan bare slappe av og prøve å holde kvalmen i sjakk jeg.
men jeg håper å komme meg i trening så fort formen er tilbake igjen :)

så flott da du er kjempe flink...
eg trente før eg blei gravid og til no, men pga blødninger tør eg ikkje trene styrketrening meir.. så no blir det vanngym og turer på meg...

Så flink du er  =)
Trente før jeg ble gravid, full stopp i uke 6, da kom kvalmen, har ligget på sofaen til nå :P Men når kvalmen gir seg,skal det trenes =)

Blir ingen annen trening enn hos Fysio for meg før etter fødselen... Men etter de 6 ukene det skal jeg prøve å komme igang :)

Jeg kan ikke skryte av meg selv på det punktet. Var forkjølet for 4 uker siden og har ikke trent siden (kun en zumba time) :-P Og det er ikke pga av kvalme eller trøtthet! Hehe.Latskap..Eller juleforberedelser, baking, baking og mer baking :-))) Men i dag skal jeg prøve afrodans på elixia :-)

Så flink du er!!
Uff, jeg har ikke vært flink på leeenge, men har planer om å begynne på igjen på nyåret når formen er bedre og jeg vet at alt er ok med lille spire ;o)

Back
Topp