må sjerpe meg heheh

x1xiza

Glad i forumet
etter å ha lese her ein del, så har eg forstått at min syklus aldri har vert normal tror eg...eg kan ha alt fra 28 dager til 35 dager, og el. aner eg ikkje kortid eg har...tror kanskje det er på tide at eg tar ein skikkelig "opprydding" og begynner å skrive ned alt ang. min "syklus" , ikkje rart me ikkje har blitt gravid! og i tillegg til desse små systene/ blemmene eg har på eggstokkene, som gjere dei litt trange..så..no sa gyn. at det skulle gå bra å bli gravid alikevel men eg må visst berre sjerpe meg litt heheheheh
 
du kan jo prøve med eggløsnings tester da. Finner du ut 12 -36 timer før du får eggløsning. Du kan jo føre temp skjema også, da finenr du ut når eggløsningn er over. Men må advare deg, det kan bli litt mye med all denne testingen og målingen og styret. I allefall etter en stund
 
ja det er akkurat derfor eg ikkje har stresset med å skrive og føre opp alt sånt...men kanskje eg må starte å gå litt hardere inn for det no..
berre eg får mensen snart![:@] så eg kan prøve å komme inn i syklusen igjen..
me var på bryllupsreise i tunisia 6-20 juli, og rundt då eg sku ha eggløysing ca..så blødde eg (lite) i 4 dager..kan vera kroppen oppfattet det som mensen..?? og at eg kan rekne ut frå det?? eller?[&:]
 
Har du testet deg da? Noen blør når man hae El, andre kan blø litt nåe egget fester seg i livmoren. Krysser fingrene for at det er det siste som har skjedd til deg.
 
nei desverre så er eg ikkje gravid[&o] var til gyn på mandag og fekk svar i går...derfor eg lurer litt på kva har skjedd, for han sa alt var bra, utanom dei små blemmene eg har på eggstokkene..
 
Tror det er lurt ja,å finne ut ca når man har el.. Men dem sier jo at sex annenhver dag skal være bra da[;)]


Lykke til, jenter:)
 
Back
Topp