Må sikkert melde meg ut igjen

Junimamma2021

Flørter med forumet
Våknet opp igår morges med litt brunt på papiret. Dette ga seg etter noen do besøk. Men på kvelden igår kom det friskt og gammelt blod omhverandre. Ikke mye, bare når jeg tørker meg. Har hatt mensmurringer siden lørdag. Idag tidlig våknet jeg til litt brunt igjen. Ringte legekontoret å fikk komme inn. Legen kunne ikke se noen blødning og innvendig ul visste et hulerom med noe i men kunne ikke se noe hjerteaktivitet. Skal være 6+6 idag. Han målte den til å være rundt 6uker. Han mente det mest sannsynlig var en sa. Tok blodprøve og skal ta en ny på fredag så får vi se om det synker. Nå er jeg bare trist:(

Så trist :Heartred

Huff, så trist! Men alt håp er vel ikke ute ennå? Jeg krysser fingrene! ❤️

Nesten samme som jeg opplevde i går :(
Men jeg har ikke hatt noe blødning da...
Skal ta ny blodprøve i morgen for og se om hcg stiger eller synker...
Har du fått svar på hva din var på i dag?

Huff, så trasig :( Håper inderlig for deg at du bare er kortere på vei enn du trodde ❤

Jeg har hatt flere små blødninger, men alt så helt perfekt ut på UL. Ikke bekymre deg unødvendig. Det gjorde jeg, og det er totalt utmattende...

Jeg skal inn på fredag å ta ny blodprøve. Regner med å få svar på hva den jeg tok idag var på. Jeg er bare så redd. Men smertene har gitt seg men blør forsatt men det kommer bare når jeg tørker meg. Klarer ikke å tenke positivt akkurat nå. Man burde jo ha sett hjertet slå nå:(

Back
Topp