Må si jeg er lei

Tove_84

Gift med forumet
av mine såkalte venner..
De skal ha stor fest nå snart og de skryter av det til meg og en annen venninne om det.. Men vi blir ikke invitert.
Begynner å lure hva jeg/vi egentlig betyr for de..
Føler liksom at vi er god nok når de ikke har noe bedre å gjøre/noen bedre å være med.
det er utrolig sårende og jeg er dritt lei av det..

Sånn hadde jeg det nesten hele ungdomsskolen...

Det er skikkelig irriterende og trist.

Kanskje du neste gang kan si at det høres koselig ut, men at det ikke er noe poeng i at de forteller om det hvis de ikke har tenkt til å invitere det.

hmm.. [&:] tror ikke dette er noen å samle på? har dem barn? ..

ORIGINAL: Habib Galbi

OMG. så frekt!!![:'(] jeg ville sagt det til dem om hvorfor dem gjorde det de gjorde og hvorfor ikke inviterte,heller kunne holdt kjeft!

signerer denne altså!![:'(]

OMG. så frekt!!![:'(] jeg ville sagt det til dem om hvorfor dem gjorde det de gjorde og hvorfor ikke inviterte,heller kunne holdt kjeft!

ORIGINAL: Prinsessemamma_23

hmm.. [&:] tror ikke dette er noen å samle på? har dem barn? ..

nei jeg er dritt lei nå..
nei de har ikke barn..
de var sånn før og. men de er blitt mye verre etter jeg fikk malene og etter hun andre venninnen min ble gravid..

.. opplevd slik jeg å..
[:@][:@][:@][:@]

ORIGINAL: Destiny85

ORIGINAL: Tove_84

av mine såkalte venner..
De skal ha stor fest nå snart og de skryter av det til meg og en annen venninne om det.. Men vi blir ikke invitert.
Føler liksom at vi er god nok når de ikke har noe bedre å gjøre/noen bedre å være med.

Sånn er våre venner å nå (de som ikke har unger)... etter jeg ble gravid...
Vi er ikke så festlige siden jeg er gravid skjønner du[8|] Så derfor kan visst ikke gubben drikke, og jeg være med som sjåfør[&:]

Broren til sambo skryter og skryter, men inviterer han aldri... Prøvde å unnskylde seg med at gubben hadde sagt han ikke ville komme der broren hans bor nå, gubben svarte at det ikke er tilfellet, men det er ingen forandringer[8D] Jaaada... Og de har hatt samme omgangskrets i mange mange år!

jeg blir så irritert på det der..
som om ikke vi kan dra noe sted selv om vi er gravid eller har barn da.
de kan jo invitere meg så kanskje jeg kan få muligheten til å skaffe barnevakt liksom..

signerer

bare vent til dem får barn/fam selv...

bare vent til dem får barn/fam selv...

jepp. da kan de se hvor gøy det er...

Skjønner godt du er lei!!!

Jeg hadde sagt rett ut hva jeg mener og så se hva de sier da... Forblir de like "teite" så hadde jeg "slått opp"

sam vennekrets er typisk; drikke for alle penga.. kjøre bil bil bil.. etter jeg flytta inn hit er det aldrig noen som kommer.. bare prater dritt om meg..
Ble lei meg i starten, men nå biter det ikke på meg i det heletatt, må bare flire[:D][:D] og tenker; jeg er vanvittig heldig som har den fantastiske familien min osv osv.. så får dem drikke og tro dem er såååå myebedre enn meg. Jeg veit bedre... [:)][:)] 

ORIGINAL: Pastella

Jeg hadde sagt rett ut hva jeg mener og så se hva de sier da... Forblir de like "teite" så hadde jeg "slått opp"

.. det var resultatet her. Slo opp og fant venner med barn...

.. det var resultatet her. Slo opp og fant venner med barn...

Jeg har selv slått opp med mange av mine gamle venner!!!

syntes det gjorde hverdagne mye lettere! [;)]
slippe å gruble gruble over hvorfor dem oppførte seg slik..

syntes det gjorde hverdagne mye lettere! [;)]
slippe å gruble gruble over hvorfor dem oppførte seg slik..

Helt enig!!!!!!!

ORIGINAL: Tove_84

av mine såkalte venner..

har sånne "venner" jeg å. syns det er direkte frekt å oppføre seg sånn egentlig........

ja jeg tror jeg må gjøre det!

Back
Topp