Må si at hverdagen

Barn_2

Glad i forumet
her i hus har blitt mye annerledes etter jeg ble tvunget til å gå over til flaske for en uke siden, pga noen medisiner jeg må gå på...

Trodde aldri jeg skulle si det her, meeeeeeeen guuuuuuuuuuuud så deilig...[:)]

Hverdagen er jo blitt så mye enklere...[:D]
Han får mat til faste tider, han henger ikke i puppen i hytt å pine lenger...
Han var våken ørten ganger i løpet av en natt, men nå er det natta klokka 20.30-04.00=mat sove igjen til 07.30=mat sove igjen til 09.30[:D][:D][:D]

Nå er hu mor uthvilt på morran også... Bare smiler fra øret til øret jeg nå... [:D]

Jeg driver å pumper meg også i tilfelle jeg skal gå tilbake til pupp om en uke når medisineringa er ferdig, meeeen jeg vurderer å droppe det for hverdagen våres er blitt så bra...[:)]

Er det dumt av meg å vurdere å bare fortsette med flaske???[8|]

En bitteliten dårligsamvittighet dukker opp når jeg vurderer det, siden jeg har hatt nok melk....meeeeeen....[:)]

Er jo ikke sikkert det blir like "ille" som før om du starter opp igjen, kan jo være rutinene henger med.
Kan jo eventuelt forsøke å delamme. Vi ammer fortsatt på natta, og det er deilig å slippe å stå opp å blande den flaska.

Og NEI, du skal ikke ha dårlig samvittighet!
tenk du har amma helt frem til nå, det er jo strålende. Så vær stolt av det i stede du [:D]
Og en uthvilt mamma er jo absolutt bare bra, for liten og stor!

ORIGINAL: Lenelill

Og NEI, du skal ikke ha dårlig samvittighet!
tenk du har amma helt frem til nå, det er jo strålende. Så vær stolt av det i stede du [:D]
Og en uthvilt mamma er jo absolutt bare bra, for liten og stor!

og kanskje del amme...

Kjære søte deg!! Jeg syns valget ditt er enkelt, når dere endelig har fått det så bra, så fortsetter du bare med flaske vennen [:D] Skjønner kvalene dine, for jeg hadde det akkurat sånn. Ville liksom ikke bestemme meg for å slutte å amme... Men når jeg endelig klarte det og sa det høyt, var det som om jeg fikk en annen ro inni meg. Og Isaak og jeg fikk en hverdag som var levelig.

Godt å høre at det går bra forresten. Har tenkt på dere.

Klem fra meg og minibølla

ORIGINAL: *Starwish*

Kjære søte deg!! Jeg syns valget ditt er enkelt, når dere endelig har fått det så bra, så fortsetter du bare med flaske vennen [:D] Skjønner kvalene dine, for jeg hadde det akkurat sånn. Ville liksom ikke bestemme meg for å slutte å amme... Men når jeg endelig klarte det og sa det høyt, var det som om jeg fikk en annen ro inni meg. Og Isaak og jeg fikk en hverdag som var levelig.

helt super enig ,9

syns ikke du skal ha dårlig samvittighet fordi du vurderer å droppe ammingen helt..! men skjønner att du tenker sånn, gjorde akkurat det samme selv..! men jeg må jo si att det med å gi flaske om nettene og att noen syns det er tungvindt det skjønner ikke jeg hvertfall[:)] når jeg ammet måtte jeg opp hver time fordi han våknet, nå når jeg gir flaske så er jeg oppe 1 gang!![:D] og da har jeg bare en flaske med 180 ml vann stående på nattbordet også har jeg kjøpt sånn melkepulver beholder så da måler jeg bare opp riktig mengde, så når han våkner for natta er det bare å blande de å vips så er han god å mett og sover mange timer til[:)][:)] han liker ikke melka varm, så han får den rom temperert[:D]

ORIGINAL: *Starwish*

Signerer det *Starwish* skriver her. Eg va oppi det samma sjøl og fekk ein heilt nye tilværelse når me jekk over te flaske.

Hehehe.. Høres ut so  meg når jeg begynte med flaske til lille[:D] Synes det er myyye mer lettvindt med flaske[:D]

Takk for gode ord[:D]

Jeg også, syns det er veldig lettvint med flaske nå som jeg har holdt på med det en ukes tid... Det tar jo max 2 min på natta til flaska er ferdig. Trenger ikke forlate senga engang... Så det er deilig[:D]

Ja tror nok jeg bare kommer til å fortsette sånn her... Men skal tenke noen dager til[;)]
så blir pumping litt til[:-]

Men må ikke pulveret tas i varmt vann? trodde det måtte det for å fjerne eventuelle bakterier? hørtes jo super enkelt ut å gjøre det slik [:)]

ORIGINAL: maric

syns ikke du skal ha dårlig samvittighet fordi du vurderer å droppe ammingen helt..! men skjønner att du tenker sånn, gjorde akkurat det samme selv..! men jeg må jo si att det med å gi flaske om nettene og att noen syns det er tungvindt det skjønner ikke jeg hvertfall[:)] når jeg ammet måtte jeg opp hver time fordi han våknet, nå når jeg gir flaske så er jeg oppe 1 gang!![:D] og da har jeg bare en flaske med 180 ml vann stående på nattbordet også har jeg kjøpt sånn melkepulver beholder så da måler jeg bare opp riktig mengde, så når han våkner for natta er det bare å blande de å vips så er han god å mett og sover mange timer til[:)][:)] han liker ikke melka varm, så han får den rom temperert[:D]

Men må ikke pulveret tas i varmt vann? trodde det måtte det for å fjerne eventuelle bakterier? hørtes jo super enkelt ut å gjøre det slik [:)]

Trodde det jeg å... [8|] Så her har jeg kaldt vann og så heller jeg kokt vann fra termos deretter pulveret og vips ferdig. max 2 min.

Å amme om natta ville jeg prøvd for da slipper du å stå opp for å fikse flaske [;)] det er jo deilig da... men ellers skal du ikke ha dårlig samvittighet!!! en opplagt mor er bedre enn en utslitt mor [:)]

ORIGINAL: Seagirl123

Trodde det jeg å... [8|] Så her har jeg kaldt vann og så heller jeg kokt vann fra termos deretter pulveret og vips ferdig. max 2 min.

det vet jeg ikke, trodde ikke det men.. ste søstra mi gjorde det samme til sin datter[:)] er veldig greit hvertfall siden han ikke vil ha varm melk..!

ORIGINAL: Vugge

Gjør det du trives best med du! [:)]

jepp jepp

Back
Topp