Barn_2
Glad i forumet
her i hus har blitt mye annerledes etter jeg ble tvunget til å gå over til flaske for en uke siden, pga noen medisiner jeg må gå på...
Trodde aldri jeg skulle si det her, meeeeeeeen guuuuuuuuuuuud så deilig...[:)]
Hverdagen er jo blitt så mye enklere...[:D]
Han får mat til faste tider, han henger ikke i puppen i hytt å pine lenger...
Han var våken ørten ganger i løpet av en natt, men nå er det natta klokka 20.30-04.00=mat sove igjen til 07.30=mat sove igjen til 09.30[:D][:D][:D]
Nå er hu mor uthvilt på morran også... Bare smiler fra øret til øret jeg nå... [:D]
Jeg driver å pumper meg også i tilfelle jeg skal gå tilbake til pupp om en uke når medisineringa er ferdig, meeeen jeg vurderer å droppe det for hverdagen våres er blitt så bra...[:)]
Er det dumt av meg å vurdere å bare fortsette med flaske???[8|]
En bitteliten dårligsamvittighet dukker opp når jeg vurderer det, siden jeg har hatt nok melk....meeeeeen....[:)]
Trodde aldri jeg skulle si det her, meeeeeeeen guuuuuuuuuuuud så deilig...[:)]
Hverdagen er jo blitt så mye enklere...[:D]
Han får mat til faste tider, han henger ikke i puppen i hytt å pine lenger...
Han var våken ørten ganger i løpet av en natt, men nå er det natta klokka 20.30-04.00=mat sove igjen til 07.30=mat sove igjen til 09.30[:D][:D][:D]
Nå er hu mor uthvilt på morran også... Bare smiler fra øret til øret jeg nå... [:D]
Jeg driver å pumper meg også i tilfelle jeg skal gå tilbake til pupp om en uke når medisineringa er ferdig, meeeen jeg vurderer å droppe det for hverdagen våres er blitt så bra...[:)]
Er det dumt av meg å vurdere å bare fortsette med flaske???[8|]
En bitteliten dårligsamvittighet dukker opp når jeg vurderer det, siden jeg har hatt nok melk....meeeeeen....[:)]