Må si æ e skuffa

Monsilar

Forumet er livet
Æ e skikkeli skuffa over julekalendern min i år!! (får tilsendt julekalender av mormora mi hvert år.. [8D]) E en helt vanlig sjokolade kalender.. Men i år syns æ de har vært svært gnien me sjokoladen!! [>:] Mangla jo halve sjokoladebiten jo!!! [:(]

Fleire som har kalender i år?? [8|][8|] Eller e d bærre æ som e litt småbarnslig å må ha den hvert år?! [8D]

Jeg har både flaxkalender og kinderkalender!
Skikkelig fornøyd, jeg!

ORIGINAL: lonamor

ORIGINAL: Lussi81

Jeg har både flaxkalender og kinderkalender!
Skikkelig fornøyd, jeg!

jentene har også flaxkalender..men å kjøpe kinderkalender til 3 stk til den prisen..+pakkekalender og flaxk.. synes det var litt drøyt..så vi har 3 sånne billige,sikkert derfor det er så lite sjokolade.[8|][8|]
Og Monsilar: du er kun så barnslig som du sjøl føler deg.. drit i ka andre meina.. Vil du ha kalender så ha kalender!!!!![:D][:D] eg har meir enn nok med 3 kalendera som heng rundt[:-] ellers kunne eg også hatt...[8D][;)]

Hihi.. Ja ikke sant.. [;)] Mormor ringte i november å sporte om ikke æ trodde æ va blitt for gammel for julekalender.. Men neida!! Ikke denne jenta nei! [8D] E jo tradisjon og, så hadde ikke ho sendt, hadde æ nok kjøpt en sjøl.. [;)]

Back
Topp