Må plage dere med enda et spørsmå jeg - vedr tisselaken

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Har 1 tisselaken tils snuppa.. husker ikke hvor jeg har kjøpt det selvfølgelig...

Det er et tisselaken med stikker på hvert hjørnet.. sånn at man får festet det godt..

Noen som vet hvor jeg får kjøpt et sånt et?[;)]

Spar kjøp har sånne og[:)]

De har noen greie på Ikea også, 2 i hver pakke.

Jeg kjøpte stretch-tisselaken på KID.

ORIGINAL: fairy

Princess har noen veldig gode formsydde tisselaken. De koster litt, men blir ikke klamme å ligge på.

Koster litt gjør ikke noe.. er det sånn frottelignende på oversiden? Og gummi på undersiden? Om du skjønner hva jeg mener? Er sånn jeg har[;)]

ORIGINAL: toneany

Jeg kjøpte stretch-tisselaken på KID.

Stretch hørtes bra ut

ORIGINAL: Fridasinmamma

Princess har noen veldig gode formsydde tisselaken. De koster litt, men blir ikke klamme å ligge på.

Koster litt gjør ikke noe.. er det sånn frottelignende på oversiden? Og gummi på undersiden? Om du skjønner hva jeg mener? Er sånn jeg har[;)]

de på sparkjøp er frotte på oversiden og gummi under. Ikke formsydd da, men det er sånne strikk greier på hvert hjørne slik at den blir godt festet til madrassen. Vi har tre stk. og er veldig fornøyde med de.

De er som jerseylaken, med sånn gummiting på undersiden. Myke og fine! Syns de fra Kid blir litt i klammeste laget..

ORIGINAL: Lois Lane

de på sparkjøp er frotte på oversiden og gummi under. Ikke formsydd da, men det er sånne strikk greier på hvert hjørne slik at den blir godt festet til madrassen. Vi har tre stk. og er veldig fornøyde med de.

Kanskje det er der jeg har kjøpt mitt da.. høres like ut[;)]

ORIGINAL: Lois Lane

Finner ikke noe på Sparkjop.no jeg...

Jeg kjøper på apoteket !!! [:D] Der selger de i store pk sånne engangs, med laaaange kanter så kommer godt rundt sengen [:D]
Viss de tisser seg ut så rekker du ikke alltids å vaske det til neste natt, da er det greit med engangs[:D]
Bare å kaste og legge på nytt !! Og de er gode !! Holder lenge og er luftige [:D]
Ikke tena lady greier... Husker ikke hva de heter, men betaler 100,- for ei pk med 70-80 stk i [:D]
Har 2 unger som bruker de, og en pk holder i nesten 2 år... [;)]
For vår del ja [:D] !!

ORIGINAL: titta81

Jeg kjøper på apoteket !!! [:D] Der selger de i store pk sånne engangs, med laaaange kanter så kommer godt rundt sengen [:D]
Viss de tisser seg ut så rekker du ikke alltids å vaske det til neste natt, da er det greit med engangs[:D]
Bare å kaste og legge på nytt !! Og de er gode !! Holder lenge og er luftige [:D]
Ikke tena lady greier... Husker ikke hva de heter, men betaler 100,- for ei pk med 70-80 stk i [:D]
Har 2 unger som bruker de, og en pk holder i nesten 2 år... [;)]
For vår del ja [:D] !!

heter attendes eller noe lignende.. er bare å spør på apoteket om de har en gangs tisselaken..
er geniale.. bruker de på snuppa, og bruker dem i vår seng for mini har en tendens til å gulpe i min seng på natta for hu koser sseg ekstra med maten.. så slitter jeg å vaske sengetøy daglig

Back
Topp