T *Twixie* Forelsket i forumet 29 Des 2011 #1 Med en 2 åring i hus må jeg begynne å passe munnen min. I dag sa jeg: Baby i magen. Så i kveld har sønnen min gått å sagt Baby magen min :P Flere med barn som får med seg alt?
Med en 2 åring i hus må jeg begynne å passe munnen min. I dag sa jeg: Baby i magen. Så i kveld har sønnen min gått å sagt Baby magen min :P Flere med barn som får med seg alt?
Natha90 Forelsket i forumet 29 Des 2011 #2 Ja:-P da e det best å ti stille før man skal fortelle det til alle ;p
O Ollebollene! Glad i forumet 29 Des 2011 #3 Hehe, å ja. Har to små her som gjentar alt som blir sagt, så regner med at barnehagen får vite altfor mye når de kommer tilbake på tirsdag. ;)
Hehe, å ja. Har to små her som gjentar alt som blir sagt, så regner med at barnehagen får vite altfor mye når de kommer tilbake på tirsdag. ;)
mamat2prinsesser&4prinser Forumet er livet VIP September 2012 Novemberlykke 2018 Oktoberbarna 2021♡ Novemberfnuggene 2023 ✨️Julestjernene2023✨️ 29 Des 2011 #4 Har selv 2 små, så må passe på hva vi ser her i huset og
Rugekasse Glad i forumet Sommerfuglene <3 29 Des 2011 #5 hehe nei hun er ikke helt der enda, men det kommer :D Hadde vært enb morsom måte å dele nyheten med familien da!
hehe nei hun er ikke helt der enda, men det kommer :D Hadde vært enb morsom måte å dele nyheten med familien da!