Må pakke ned

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Scrappe sakene mine...[:(] Vil ikke, men sambo trenger plassen til pc og sånt...

Og skal vi gjøre om på rommene før det blir for sent for meg så må vi gjøre det klart nå og denne kommende uka, etter det blir det nok ikke tid...[&o]

Sambo har nå ferie i 3 uker, så vi har bare denne uka og 3 dager om tre uker...[&o]

Jaja, får bare gjøre det da...Blir mye rot en stund fremover...

Og i de to andre ukene er vi i spania, så derfor, hvis dere skulle lure...[:D] Og på denne tiden om en uke sitter vi vel å sleiker litt sooooool...Alle mann..[:D][8D]

heldiggris med tur til spania:)

Heldige du. Sol og sommer hadde vært kjekt.

Værmeldinga for de neste ti dagene her er regndråper på grå skyer hver eneste dag... og jeg skal være alene med Knerten hver eneste dag (mannens ferie er slutt i dag) Juhu!

ORIGINAL: Anne L

Høres herligt ut med en tur til Spania. Håper dere får en fin tur!

Kjedig å måtte pakke ned, men deilig med ferie da[:D] Jeg har ikke plass til noe soom helst scrppesaker når jeg får nr 2 så må kvitte meg med alt[:(] Tenkte å prøve å bruke opp det jeg har og lage en haug med kort så jeg har til alle anledninger så lenge [:D] Så får jeg heller ta det opp igjen når unger har blitt store og jeg har nytt og stort hus ( er jo lov å drømme [8D])

Ha en flott ferie [:D]

Jeg kjenner også at du er heldig som har en plass å ha det, mitt ligger i kasser og bokser i en bokhylle på gjesterommet, jeg henter ned og bruker spisebordet når jeg gjør noe. Sier seg selv at det ikke blir så mye... bare noen kort.

Back
Topp