Må opp i vekt?

MissSiddis

Forelsket i forumet
Andre enn meg som må/prøver å komme seg opp i vekt?! Fødte for 3 uker siden, gikk ned de stakkars 6kg jeg hadde lagt på meg og under 50 kg nå, not good! Mat, småsnacks etc som hjelper?! All tips mottas da jeg gjerne vil ta vare på helsa,få former igjen og eller ta vare på meg selv for å ta vare på de små!!:)
 
Næringsdrikker fra apoteket?
Bruk full fett melkeprodukter i maten.
Ha potetmos/ mos av rotgrønnsaker med godt smør og fløte til middagen i stedet for kokte poteter.
Nøtter er bra snacks
Avokado har mye godt fett
 
Næringsdrikker fra apoteket?
Bruk full fett melkeprodukter i maten.
Ha potetmos/ mos av rotgrønnsaker med godt smør og fløte til middagen i stedet for kokte poteter.
Nøtter er bra snacks
Avokado har mye godt fett

Takk for tips :)
 
Takk for tips :)

Hvordan går det med deg nå?

Jeg slet med det samme med førstemann. Var for opptatt av å spise riktig og å spise sunt. Det kombinert med høy forbrenning ble feil og usunt! Var en kamp å komme opp noen kg og må fortsatt være bevisst på det. Går mye bedre nå:)

Gode forslag overfor:)

Min livsstil nå er at jeg spiser det jeg vil når jeg vil (så lenge det passer for babyen). Jeg blir kvalm av for mye sukker og fett, så derfor trenger jeg ikke å være bekymret for å spise usunt, det regulerer seg selv Jeg liker rene smaker best uansett. Kan fint spise en paprika uten å nøle. Avhengig av frukt og grønt. Dette fungerer så bra og jeg har mer energi enn sist også. :)
 
Back
Topp