Må nok melde meg ut... :/

<3LilleTrille

Bleieskiftarbeider
Er tydeligvis ikke gravid lengre,og har ikke vært det på en stund,så må nok melde meg ut!
Begynte å blø i går kveld, dro på legevakta i morges og ble sendt videre på ul på sykehuset.
Der fant legen en morkake og to tomme fostersekker, som antakeligvis hadde sluttet å utvikle seg rundt uke 6-7...Skulle vært 11+1 i dag. syntes det var rart at de ble liggende der inne så lenge uten symptomer på SA eller noe, men det var visst ikke så uvanlig i følge legen...
Men tross alt syntes jeg egentlig det var bedre å ikke se noen fostre(selv om de har vært der tidligere), enn å skulle sett et dødt foster ligget inni der.
Men det er nå slik det går iblandt, vi får bare prøve igjen når alt er i orden igjen! :)

Lykke til jenter :)

Utrolig trist å høre! :( Var ikke noe kjekt å lese dette! masse lykke til videre!!

:/ Så leit! Kjipt når det ender på den måten, men er nok sånt som skjer av og til dessverre... Lykke til med videre prøving når tiden blir inne for det!

Så utrolig trist å høre :-/ er ikke så flink til å si de riktige tingene i slike situasjoner, men vil sende deg en god klem <3

Så trist å høre:-( masse lykke til videre!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Det var triste nyheter :( Masse lykke til med videre prøving :) Neste gang er det deres tur :)

Så trist! Sender deg en klem!

Uff, det var trist..håper det går bra med deg og mannen:/ masse lykke til videre!

Ånei! Så trist! Bedre lykke neste gang <3 :)

Back
Topp