Må nok inn hit..

RainbowDash

Endelig gravid
Himmelbarn
❄️ Januargull 2023 ❄️
Man kommer vel ikke akkurat frivillig inn hit:wtf:
Men her kommer jeg da, etter nå 27 mislykkede pp. Inni her har det vært noen kjemiske og en MA(for et år siden).
Nå er søknaden vår til St.Olavs og fertilitetsbehandling inne, skulle ønske vi klarte dette selv.
Er jo et lite nederlag å ikke fikse dette selv.
Jeg er jo 38 og kan ikke vente i evigheter heller, vi har vel blitt enig om å legge aktiv prøving på hyllen til vi har fått time.
Vi kommer jo til å fortsette med sex, men ikke stresse med Ovitrelle sprøyten jeg har tatt hver mnd.
I tillegg har jeg fått påvist celleforandringer.

Hei, og velkommen inn hit! Deg husker jeg fra prøver-forumet utenom assistert [emoji4] Leit å lese at det ikke har gått deres vei enda [emoji17]

Her inne er det mange fantastiske kvinner som har stått i dette altfor lenge, men herregud hvor flinke man er til å støtte hverandre [emoji173]️ Håper du vil trives her, og at du slipper å henge her så lenge [emoji1374]

Lykke til!

Hei, og velkommen inn hit! Deg husker jeg fra prøver-forumet utenom assistert [emoji4] Leit å lese at det ikke har gått deres vei enda [emoji17]

Her inne er det mange fantastiske kvinner som har stått i dette altfor lenge, men herregud hvor flinke man er til å støtte hverandre [emoji173]️ Håper du vil trives her, og at du slipper å henge her så lenge [emoji1374]

Lykke til!
Takk kjære deg, husker jo selvfølgelig kicket ditt også :)
Jeg håper jo det ordner seg, men tviler sterkt.
Har prøvd med klomifen, ovitrelle og progreston støtte. Når ikke det funker, må vi ha mere hjelp.

Velkommen hit, ingen som ønsker seg dette, men en god plass å være når ting først er som det er :Heartred håper dere får time fort og en god plan videre!

Velkommen er du virkelig, kjære deg!

Velkommen hit, ingen som ønsker seg dette, men en god plass å være når ting først er som det er :Heartred håper dere får time fort og en god plan videre!
Takk❤

Velkommen hit [emoji173]️ Håper dere får god hjelp og endelig får premien deres [emoji257]

Velkommen hit [emoji173]️ Håper dere får god hjelp og endelig får premien deres [emoji257]
Takk, tenk om premien kan komme i 2019❤

Vi har også helt pause denne mnd, så blir det lavfokus frem til jul.

Samme her. Eller frem til forsamtalen i begynnelsen av des. Sannsynligheten for at det vil skje noe i år, er minimal

Back
Topp