luringen
Betatt av forumet
Hadde noen forferdelige morgener forrige helg/begynnelsen av uka. Var så utroolig dårlig og det hjelper jo ikke å måtte opp med en 1,5 åring og gjøre meg selv klar til jobb og han til barnehagen. Så fant jeg ut at kanskje hvis jeg hadde en pakke mariekjeks på nattbordet og noe å drikke når jeg våknet/før jeg stod opp, at kanskje det hjalp. Neste morgen våknet jeg av vrælingen til guttungen og rakk kun drikke noen slurker cola (innbilte meg at det måtte være noe litt sterkt som gav litt høyt blodsukker) før jeg måtte inn å hente han. Og jammen følte jeg meg ikke bedre! Så kom jeg til å tenke på at jeg hadde jo hatt besøk av ei venninne forrige kveld og spist chilinøtter ganske sent før jeg la meg. Kanskje det var det som hjalp?
Og nå tør jeg ikke annet enn å spise en håndfull chilinøtter før jeg legger meg og ha colaen klar til neste morgen når jeg våkner.. snakk om å være manisk :p Har faktisk fungert 3 morgener på rad nå så jeg tør rett og slett ikke la være. Men så kan det jo være det er tilfeldig også:p Aner ikke.
Og det værste er at i dag var jeg så fin i formen på formiddagen på jobb at jeg ble så bekymret at jeg sultet meg litt for å se om jeg ble dårlig, og det ble jeg til min store glede/fortvilelse :p Blir ikke klok på meg selv, og mannen synes bare jeg er rar... synes egentlig det selv også.
Noen andre med noen rare nykker/manier?
Og nå tør jeg ikke annet enn å spise en håndfull chilinøtter før jeg legger meg og ha colaen klar til neste morgen når jeg våkner.. snakk om å være manisk :p Har faktisk fungert 3 morgener på rad nå så jeg tør rett og slett ikke la være. Men så kan det jo være det er tilfeldig også:p Aner ikke.
Og det værste er at i dag var jeg så fin i formen på formiddagen på jobb at jeg ble så bekymret at jeg sultet meg litt for å se om jeg ble dårlig, og det ble jeg til min store glede/fortvilelse :p Blir ikke klok på meg selv, og mannen synes bare jeg er rar... synes egentlig det selv også.
Noen andre med noen rare nykker/manier?