må ned ca 10kg

Troica

Andre møte med forumet
før en operasjon, egentlig litt kjapt også.. Hva er den beste måten da??[8|]

Den suppedietten fra riksen kanskje?

Ikke så veldig sunt da, men er jo laget for at man skal gå ned før operasjoner.

Ville vurdert Nutrilett eller -cambridge om det er super kjapt du må ned.
Men om du har 3 eller flere mnd på deg ville jeg gått for Grete Roede metoden eller liknende.

ORIGINAL: Troica

er det før en slankeoperasjon?
Mamma gikk på GO123 og gikk ned ti kg måneden før operasjonen... byttet ut alle måltider med GO123-produktene..
Nå går jeg på GO123 for å gå raskt ned i vekt, og jeg har også byttet ut alle måltidene. Jeg har gått ned 6,5kg på ei og ei halv uke[:)]

ORIGINAL: lelo

Mamma gikk på GO123 og gikk ned ti kg måneden før operasjonen... byttet ut alle måltider med GO123-produktene..
Nå går jeg på GO123 for å gå raskt ned i vekt, og jeg har også byttet ut alle måltidene. Jeg har gått ned 6,5kg på ei og ei halv uke[:)]

jepp..men har prøvd GO123, klarte ikke å få det ned en gang[X(]

ORIGINAL: lelo

hva heter det du bruker?[:)] må ned 10kg jeg oxo...[8D]

Før min slankeoperasjon gjikk jeg ned 12 kg på 1.5 uker med Nutrilett :o) 

ORIGINAL: Mamma Isa

Før min slankeoperasjon gjikk jeg ned 12 kg på 1.5 uker med Nutrilett :o) 

Kossen går det ann å gå så mye ned, på så kort tid??
Jeg og vil....

ketolyse kuren er rimelig effektiv og veldig levbar.. MYE god mat man kan spise.. selv sjokolade [:D]

Går inn i ketofase slik at vi forbrenner masse fett ;)

...ehm, spiste bare 3 barer (sultet meg) for dag, o drakk 3-4 liter vann og 2 kopper kaffe. Kan ikke tygge tyggis, pastiller o.l !!! Kjæmpe effektivt når man allikevell skal slankeoperere seg...

ORIGINAL: Mamma Isa

Går inn i ketofase slik at vi forbrenner masse fett ;)

...ehm, spiste bare 3 barer (sultet meg) for dag, o drakk 3-4 liter vann og 2 kopper kaffe. Kan ikke tygge tyggis, pastiller o.l !!! Kjæmpe effektivt når man allikevell skal slankeoperere seg...

Man trenger ikek sulte seg for å gå i ketose da. Bare sånn til info. Men det vet du vel sikkert :)

Back
Topp