Jeg har flyttet og har dermed fastlegen min en time unna. Rekker ikke å bytte fastlege før jeg må ta denne glukosebelastningstesten... Kan man ta den et annet sted enn fastlegen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var ikke inne hos fastlegen for å ta den, avtalte med de i resepsjonen på legekontoret og det var vel en sykepleier som hjalp megJeg har flyttet og har dermed fastlegen min en time unna. Rekker ikke å bytte fastlege før jeg må ta denne glukosebelastningstesten... Kan man ta den et annet sted enn fastlegen?
Jeg har flyttet og har dermed fastlegen min en time unna. Rekker ikke å bytte fastlege før jeg må ta denne glukosebelastningstesten... Kan man ta den et annet sted enn fastlegen?
Jeg var ikke inne hos fastlegen for å ta den, avtalte med de i resepsjonen på legekontoret og det var vel en sykepleier som hjalp meg
Kan jo hende det finnes et legekontor der hun bor nå?Nå er jo uansett legekontoret en time unna henne som hun skriver da så tror ikke hun tenkte på om det var inne på kontoret til fastlegen eller ei
Kan jo hende det finnes et legekontor der hun bor nå?