Må man ha eget verktøy til eyelets?

Tror nok du må ha eget verktøy for det ja, for ellers blir det vanskelig å "spre" metallen på baksiden[;)]

er silentsetteren desidert best eller er det noen
som har tips til andre billigere typer?!?

ORIGINAL: *Jippii*

Tror nok du må ha eget verktøy for det ja, for ellers blir det vanskelig å "spre" metallen på baksiden[;)]

ok. Det var vel egentlig det jeg regna med..
Men det kunne jo være noen som hadde kommet på noe annet smart[:D]
Hva bruker dere da? Pris?

ORIGINAL: Hege79

ORIGINAL: *Jippii*

ok. Det var vel egentlig det jeg regna med..
Men det kunne jo være noen som hadde kommet på noe annet smart[:D]
Hva bruker dere da? Pris?

Jeg aner ikke hva jeg betalte for den jeg, men jeg kjøpte en som er i en "mappe" lignende sak, hvor det fulgte med 3 forskjellige 'spredere', noen eyelets og noe til. Men har sett på paduro i at noen av de posene med eyelets, så er det med et verktøy. det er bare en stålpinnelignende greie da, så vet ikke om det kanskje blir veldig hardt og få spredd metalen med den. sorry, ble litt rotete det her, men aner ikke de tekniske navnene på det forskjellige[;)]

ORIGINAL: *blomsterpia*

Æ har silent setter, den e absolutt best syns æ da. Den e utforma sånn at du hverken treng hammer eller utrulig rå muskelkraft for å få i eyelets'n. Og som navnet sir e den derfor lydløs:) Perfekt for scrapping etter at unga har lagt sæ!

Det er den jeg også har ja[:D]

veit du hvor den er billigst og hva den evnt koster, eller?!?

ja, jeg så den

titta innom der isted...
håper den ikke r mye dyrere i butikk...
kanskje jeg kan kjøpe den fort...! [:D]

ORIGINAL: lilletrampe

Du MÅ ikke ha det...panduro har en sånn sak til å bruke til det, kombinert med hammer'n til sambo[:)] Funker flott[;)]spes så liten som jeg bruker eyelets...hehe[8|][:D]

Hva slags sak??[:D] Pris?

Jeg kjøpte mitt utstyr hos kreativ hobby (tror jeg). Ta en titt under "verktøy" eller noe slikt. To metallpinner, en som lager hull og en som sprer metallet. To dunk med hammer, og du er i boks... til en vestenlit rimeligere pris!!!!

Back
Topp