Må man egentlig ta så mange tester?

Lillemy0894

Forelsket i forumet
MayDay2021
Jeg er så usikker, for jeg har tatt tre el tester som var positive nå når jeg er gravid og en positiv graviditetstest. Er det da vits å kjøpe en digital når man vet hvor langt man er på vei og null blødninger?
 
Jeg er så usikker, for jeg har tatt tre el tester som var positive nå når jeg er gravid og en positiv graviditetstest. Er det da vits å kjøpe en digital når man vet hvor langt man er på vei og null blødninger?

Nei, har du tatt en graviditetstest og den var positiv, så er det jo ikke egentlig noen vits i å skulle kjøpe flere. De er soppas godenp disse hjemme testene at jeg da bare vil si gratulerer :happy:
 
Mange tar flere fordi de allerede har liggende og de går ut på dato, andre ønsker å se ukene som dukker opp :happy:

Det er ikke noe behov for å teste noe ekstra om en har positiv test :happy:
 
Du må ikke det, du er gravid :) men mange inkludert meg selv tester litt mye. Har vist at jeg var gravid siden positiv test 3+2. Men tok den siste strimmelen jeg hadde i hus i dag 4+5, en uke etter den digitale testen. Litt godt å se at teststreken er sterkere enn kontrollstreken. :p
Men nei du må absolutt ikke ut å kjøpe flere :happy:
 
Sniker.

Jeg har kun tatt én test i begge mine svangerskap, det holdt i massevis for meg :joyful:
 
Jeg fikk 30 tester i posten dagen etter positiv test.. brukte10 stk med jevne mellomrom, og ga bort resten :facepalm: hadde holdt med den digitale om jeg ikke hadde fått i posten...
 
Har holdt med 1 for meg, den andre ligger ubrukt i skuffen på badet
 
Jeg har tatt 3. Det fordi jeg ikke har trodd på det.

Nå tror jeg ikke lengre og må ta test igjen i morgen. Så og si symptomfri vettu :laughing002
 
Jeg har nok tatt sånn tusen :yuck: fordi jeg bare hadde liggende noen billigste ter, men trenger jo ikke så lenge en ser strek ❤️
 
Jeg tok to ☺️
 
Tok 3 strimmeltester, samt to digitale for å sjekke stigning fra 1-2 uker til 3+ uker:happy:
 
Jeg tok en strimmel og to digitale. Første sv.skap tok jeg kun en, den var digital og fikk 3+ med en gang.
 
Har så mange tester liggende etter prøvetiden. Så tok en senest i dag (uke 5+0). Er vel ikke nødvendig, men veldig godt å se at streken blir sterkere:hilarious:
 
Har veldig mange tester liggende(ebay), men har kun brukt to. En for å finne ut om jeg var gravid, og en for å gi bekreftelse til sykehuset(ivf) en uke senere.
 
Tok en og fant ut at jeg var gravid, men hadde to til - så tok en noen dager seinere for å se at streken ble tydeligere. Mulig jeg bare kjører på med den siste også for å se at den har blitt enda sterkere :) ingenting å spare på:laughing002
 
Back
Topp