Må man bli overstimulert for å være gravid?

Ennasus98

Flørter med forumet
Snøfnuggene 2025 ❄️
Litt vanskelig å formulere meg men det jeg lurer på er om jeg må bli verre i formen og få overstimulering hvis jeg er gravid nå? Føler jeg bare leser at alle blir kjempedårlig når kroppen begynner å produsere hcg.. så da blir jeg jo veldig sikker på at jeg ikke er gravid siden formen foreløpig er grei..

Hadde innsett forrige søndag og hadde vel en veldig lett overstimulering med 17 egg ut og litt sånn vondt nederst i magen når jeg tisset men kjenner ikke noe spesielt nå..

Noen som har noen tanker/erfaringer? :hello2

Litt vanskelig å formulere meg men det jeg lurer på er om jeg må bli verre i formen og få overstimulering hvis jeg er gravid nå? Føler jeg bare leser at alle blir kjempedårlig når kroppen begynner å produsere hcg.. så da blir jeg jo veldig sikker på at jeg ikke er gravid siden formen foreløpig er grei..

Hadde innsett forrige søndag og hadde vel en veldig lett overstimulering med 17 egg ut og litt sånn vondt nederst i magen når jeg tisset men kjenner ikke noe spesielt nå..

Noen som har noen tanker/erfaringer? :hello2
Ingen må være overstimulert nei.. formen varierer hos alle, når jeg var gravid med første kjente jeg minimalt .. så en behøver ikke kjenne så mye..fikk ut ganske mange egg den gang også..

I mitt tilfelle var jeg så overstimulert at det var egentlig galskap at jeg fikk innsett. Så hos meg var det vondt fra da jeg satte ovitrelle på egguttaksdagen. Det ble ikke bedre for så å bli verre igjen, om det du skjønner?

Som regel blir man bedre ganske raskt om man ikke har kjempestore eggstokker, fri væske osv. Så om du var litt overstimulert vil ikke det bety at du må bli overstimulert igjen dersom du skulle blitt gravid. Jeg ville tenkt at du var overstimulert, kroppen fikk litt pause og du er "klarert". Du hadde nok ikke fått satt inn igjen dersom de var redde for sen-overstimulering, de er ganske strenge.

Back
Topp