Må lufte tankene litt...

Hoe86

Forelsket i forumet
Hei alle sammen!

Vet ikke om jeg kommer til å være her inne så mye, men trenger å lufte tankene litt ikveld..

Fant ut at jeg er gravid bare for noen timer siden...

Dette var langt ifra planlagt, da jeg fikk mitt andre barn i november.. (Hun har akkurat rukket å blitt 6mnd...)

Har også ei jente i skolealder...

Far er student og tar en mastergrad i tillegg til å være småbarnsfar... Han er glad over denne graviditeten, da vi alltid har ønsket enda et barn... (men ikke helt enda)

Vet ikke helt hva jeg tenker, da dette er litt surrealistisk.. Vil bare høre om det er flere som venter sitt 3 barn, og om noen av barna fortsatt er små?

Tror nemlig det blir en hektisk tid framover.

Kan også si at graviditene mine ikke har vært helt enkle, men MYE kvalme og oppkast hele veien, samt en korsrygg som ikke helt ville samarbeide ved sist graviditeten.

Trengte vel mest å bare lufte tankene med dette innlegget.

Ønsker alle en flott kveld videre :)
.

Skjønner det er overveldende! Håper alt ordner seg[emoji173]️[emoji173]️ klem [emoji173]️[emoji173]️

Hei alle sammen!

Vet ikke om jeg kommer til å være her inne så mye, men trenger å lufte tankene litt ikveld..

Fant ut at jeg er gravid bare for noen timer siden...

Dette var langt ifra planlagt, da jeg fikk mitt andre barn i november.. (Hun har akkurat rukket å blitt 6mnd...)

Har også ei jente i skolealder...

Far er student og tar en mastergrad i tillegg til å være småbarnsfar... Han er glad over denne graviditeten, da vi alltid har ønsket enda et barn... (men ikke helt enda)

Vet ikke helt hva jeg tenker, da dette er litt surrealistisk.. Vil bare høre om det er flere som venter sitt 3 barn, og om noen av barna fortsatt er små?

Tror nemlig det blir en hektisk tid framover.

Kan også si at graviditene mine ikke har vært helt enkle, men MYE kvalme og oppkast hele veien, samt en korsrygg som ikke helt ville samarbeide ved sist graviditeten.

Trengte vel mest å bare lufte tankene med dette innlegget.

Ønsker alle en flott kveld videre :)
.

Sender deg en god og lang klem.

Da jeg fant ut at jeg var gravid nå så rant tårene. Vi har fire fra før og hadde akkurat kommet hjem fra en fantastisk ferietur hvor vi hadde med alle fire til utlandet for første gang. I høst kjøpte vi også hus som ga alle ungene hver sitt rom. Mannen er enda på bærtur og venter på at den bare skal falle ut av meg, men jeg er inneforstått med situasjonen.

Jeg er forholder meg til situasjonen her og nå og tenker at vi skal klare dette. Jeg kjenner til og med at jeg nyter dagene litt med trykkfølelse i magen og viten om atter en spire der.

Gi det litt tid. Jeg ble gravid med nr 4 da nr 3 var 11 mnder -det fikk vi også til. Det ordner seg, og vi skal være glade for at vi er så heldige å få oppleve magien av å bli mamma, det er tross alt ikke alle forunt.

(Du kan forsåvidt finne innlegget mitt og se hvordan jeg tenkte de første timene)

Venter nr 3 her å. Har en gutt 3 år og ei jente på 1 år [emoji4]

Hei Jeg er også gravid med nr.3- planlagt! Har en på 3 og en på 1! Jeg har også slitt med både kvalme og rygg i begge svangerskapene! Er sykemeldt nå Pga kvalme! Jeg synes det er vanskelig å ikke klare like mye som jeg gjør til vanlig- vil jo at det skal gå minst mulig utover mine to gull<3 Og vi går nok en veldig travel tid i vente! Tenker ofte- hvor skal tredjemann være nå i spesielle situasjoner;) Men tenk så kjekt de får de og så må glede de kommer til å ha av hverandre:) Håper du får en fin graviditet:)

Vi venter Nr 3 :) har ei på 5 , og ei på 2 som er psykomotorisk utviklingshemmet :)

Vi er også glad for graviditeten , har ønsket oss et barn til , men planen var om 1-2 års tid [emoji85] så kom litt som et sjokk .

Back
Topp