Må lufte noe med dere

meta

Elsker forumet
Må bare fortelle dere noe og så håper jeg på noen gode råd[;)]

Jeg har fått tilbud om å åpne en blomsterbutikk på et lite senter ca 1 mil herfra(der jeg vokste opp).
Det blir en liten butikk på 35kvm og leia er ikke avskrekkende...Beliggenheten er og perfekt rett ved hovedinngangen...MEN og det er et stort MEN....
ER Ungene for små til at jeg kan starte noe som er så tidkrevende??? Redd jeg får for lite tid til dem...
Men jeg vil ha mere å gjøre...Har nemlig kun 45% stilling nå og det er for lite...Og det er sååå lite jobber i omegn her om dagen, og det jeg er kvalifisert til ellers er kun stillinger på max 20 timer i uka og da må jeg kjøre 30-45 min for å komme meg på jobb...

Hva mener dere? Bør jeg gjøre dette? Får nok aldri en sånn sjanse igjen...

Jeg ville prøvd dette jeg![:)]
Høres ut som det eneste som stopper deg er barna, og det kan jeg forstå veldig godt. Men jeg vet jo heller ikke hva du mener med lite tid da..er det dager du ikke vil se dem? eller betyr det lange dager i bhg/sfo?

ORIGINAL: kolibri

Jeg ville prøvd dette jeg![:)]
Høres ut som det eneste som stopper deg er barna, og det kan jeg forstå veldig godt. Men jeg vet jo heller ikke hva du mener med lite tid da..er det dager du ikke vil se dem? eller betyr det lange dager i bhg/sfo?

Det er oppe til 19 ser...Så må jeg ant levere blomster selv etter arb tid.... Så det vil bli dager jeg ikke ser Tinus hvertfall.... I tillegg er det jo mye hjemmejobbing med kontorarb osv....

Go for it[:)]

Med god planlegging tror jeg det går helt fint, om dette er det du har lyst til å drive med.

Du har jo mulighet til å levere sent i barnehagen om du starter sent, så da kan dere jo kose dere om morgenene.

Takk jenter[:D] Jeg må nok ansette en el 2 deltidsansatte...Kan ikke jobbe 9 timer hver dag + alt det andre...Har ei som kan jobbe 10-15 t pr uke...Så et par korte dager på henne + annenhver lørdag hadde hjulpet mye...
ER blomster jeg føler er meg så det er spennende[:D]

Snakk med mannen din, og se på hvordan uken deres blir. Go for it![:D]

ORIGINAL: Athravil

Go for it[:)]

Med god planlegging tror jeg det går helt fint, om dette er det du har lyst til å drive med.

Du har jo mulighet til å levere sent i barnehagen om du starter sent, så da kan dere jo kose dere om morgenene.

Det er jo en kjempe mulighet da Hege.
Hadde satt meg ned tenkt litt på det snakket med mannen,gjerne hørt litt rundt hvor mye tid som vil
gå til det.

Back
Topp