Trollmorharsovnet
Forelsket i forumet
Er det noen som vet hvorfor jeg må logge inn på BV-appen hver gang jeg åpner den? Har prøvd å slette og laste ned igjen den flere ganger, men det hjelper ikke desverre..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Jeg har gitt opp appen og bruker nettleser istedet. Ble så irritert av å prøve igjen og igjen uten å få det til.Aner ikke, for jeg får ikke en gang til å logge inn. Får bare opp at brukeren ikke eksisterer dersom jeg prøver å logge inn på appen eller på en annen PC. Har endret passord flere ganger og lastet ned appen på nytt, men har ikke fått logget inn på snart 3 uker.
Samme her... er til å klippe av. så jeg bruker bare pc'en min fra nå. appen har jeg gitt oppAner ikke, for jeg får ikke en gang til å logge inn. Får bare opp at brukeren ikke eksisterer dersom jeg prøver å logge inn på appen eller på en annen PC. Har endret passord flere ganger og lastet ned appen på nytt, men har ikke fått logget inn på snart 3 uker.
Jeg ser ikke underforumene her, "våre bilder" og de der
Jeg sliter med det samme..[emoji53]Er det noen som vet hvorfor jeg må logge inn på BV-appen hver gang jeg åpner den? Har prøvd å slette og laste ned igjen den flere ganger, men det hjelper ikke desverre..
Det er litt rart ja. Jeg får opp skjult forum ca 1 av 5 ganger jeg logger inn. Av og til holder appen seg i innlogget, men da må jeg logge ut og så inn igjen fordi jeg ikke får svare noen eller skrive noe (altså egentlig utlogget, men det står i appen at jeg er logget inn) og da er heller ikke skjult forum der. Veldig merkelig.Jeg må også logge inn hver eneste gang, og det har igrunn blitt en vane... jeg får opp skjult forum da. Men det er veldig rart at de ikke har fått ordnet det enda.
Lurer på om dette gjelder alle app-brukere eller om det bare er oss nettleser+forum er desverre uaktuelt for meg pga at det tar for mye tid og er for knotete til at jeg gidderJeg må også logge inn hver gang. Har forsøkt å laste inn appen flere ganger. Veldig irriterende.
Jeg må også logge inn hver gang fremdeles [emoji137]Lurer på om dette gjelder alle app-brukere eller om det bare er oss nettleser+forum er desverre uaktuelt for meg pga at det tar for mye tid og er for knotete til at jeg gidder
http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1882688/Lurer på om dette gjelder alle app-brukere eller om det bare er oss nettleser+forum er desverre uaktuelt for meg pga at det tar for mye tid og er for knotete til at jeg gidder