må levere avføringsprøve

lusa

Forumet er livet
for snuppa. ringte hs og de mente det var det beste å sjekke opp. saken er at jeg har oppdaget litt blod i bleiene noen ganger nå. ikke mye men litt og ikke i hver bleie. i dag var det litt igjen og så pressa snuppa for å bæsje i neste bleie og da kom det litt til. huff[:(] de sa på hs at det er sikkert bare en rift i tarmen men ville ta en prøve for å være på den sikre sida. merker jeg blkir redd jeg nå. skal levere prøven i morgen. [:(] håper det ikke er noe galt. huff å huff

Satser på at det kun er en rift. Lykke til!

Det har også snuppa mi hatt noen ganger. Ikke arti. Legen sa det ikke var noe å bekymre seg for, var nok en rift, sa hun. Det var heller ikke mye blod, så skulle bare følge med om det økte i mengde fikk jeg beskjed om. Har ikke hatt det på ei stund nå, da.. Men var jo bekymret da jeg så blodet i bleien...Likte det ikke...

ja det er nok det[:)] men men har en lei vane av å alltid tenke det værste først.

ORIGINAL: rain

Det har også snuppa mi hatt noen ganger. Ikke arti. Legen sa det ikke var noe å bekymre seg for, var nok en rift, sa hun. Det var heller ikke mye blod, så skulle bare følge med om det økte i mengde fikk jeg beskjed om. Har ikke hatt det på ei stund nå, da.. Men var jo bekymret da jeg så blodet i bleien...Likte det ikke...

det jeg lurer mest på er hvordan mm kan lage rifter i tarmen???? men det er nok bare det det er. men blir jo som du sier bekymret når man ser blod fra de små. *grøsser*

ORIGINAL: Ana82

Godt å få det avklart da, bra helsesøster tar tak i ting. Håper det er ingenting, men da slipper du å uroe deg over alt det kan være [;)]

ja det er sant[:)] 

Back
Topp