Må leses

LinnK88

Glad i forumet
http://hegeslivsstil.com/sa-nar-skal-du-fa-barn

Er helt eni i det.. sånn dreiv folk på med mæ å, kjente æ ble litt små irritert når alle spurte "når skal du produsere unga"... det har ikke nån nåkka med egentlig, den tid kommer når man e klar før d å ikke en dag før... å mange av de var vennene mine som IKKE hadde unger selv, så de kan kansje tenke på seg selv før de bryr seg om hva andre gjør å ikke gjør[:D]

Dette er jeg veldig enig i!! Jeg kan ikke forestille meg hvor vondt det må være å få sånne spørsmål når man prøver. Jeg synes jo hver måned som gikk mellom de to svangerskapene (ma uke 19 først) mine var grusomme, selv om det bare var 4 måneder eller noe slik før jeg ble gravid igjen. Heldigvis visste alle at jeg hadde mista og ingen spurte om noe.

En venninne av meg som har prøvd i to år, sa at følelsen av at folk forventer du skal få barn er vond uansett. Hun følte seg ubekvem, trist og pressa selv sammen med egne foreldre og svigeforeldre. Men da hun til slutt fortalte om det selv hjalp det litt. Men da kom det ihvertfall fra henne selv, ikke fra andre!

Trist at det skal være slik...
Men jeg må innrømme at jeg er en av dem som kan spørre om slikt - og det er jo ikke vondt ment.. Synd at det å være prøvere skal være hemmelig! Skjønner jo det også...

Hehe, skjønner så masse jeg, vet ikke riktig hva jeg mener[8|][8D]

Jeg kan forstå at det er et personlig spørsmål som man ikke bare skal slenge ut til hvem som helst.
Her var det helst helt motsatt,jeg fikk aldri det spørsmålet.
I og med at jeg er lesbisk,og har vært singel en stund nå så var det tydeligvis ikke antatt hos de fleste,så når jeg fortalte til verden at jeg var gravid så fikk jeg mange store øyne,for det var visst fint få som hadde sett for seg at DET var et alternativ!
Å med det så kom alle spørsmåla om "hvordan".Å DET blir personlig for meg.Greit nok med nærmeste venner og familie o.l,men spørsmålet har kommet fra en del som absolutt ikke trenger detaljer,så når det går en faen i meg så har jeg heller spurt tilbake med spørsmål,om de har barn? Og hvilken stilling brukte dere for å unnfange dette barnet?
Da forstår de fleste,heldivis,at de har gått over streken.

Back
Topp