Må le litt av meg selv... :p

mamma_til_snart_3

Elsker forumet
I dag har jeg vaska gulver, vaska omtrent alt av klær, spilt musikk, danset litt osv osv.. hehe... skal liksom ikke tenke på fødsel, men nå er det snart dusj, ordne seg litt å prøve seg på litt sex ;) for det KAN jo starte :p haha :p går ikke å IKKE tenke på fødsel :p

Hehe:p nei d gjør ikke d... Her hadde vi sex i går kveld og i dag har jeg støvsuget, vaska klær, tørka støv og vasket gulv:p... Sliten.no:p haha... Spørs om d blir noe mer en myyyye kynnere og maserier her:rolleyes:

Jeg har ikke ork til noe jeg, kan rydde eller vaske i 5 minutter også er jeg helt ferdig :hilarious:
Og tanken på sex fikser jeg ikke :cool::confused:

Hehe det er ikke lett det der! Her er det sex og tur gåing daglig nå:p

Jøss, så flinke dere er. Her får jeg ikke gjort noe. Har vondt av å stå, vondt å gå. Vondt i bekkenet pga et hode som presser, vondt i ryggen av vekten frampå magen... Jeg venter i det lengste bare for å gå på do :P hehe, er utslått av å gå en tur opp trappa... Har klart å legge sammen litt klær idag da - og har gtt meg selv en klapp på skuldra for det :P

Jøss, så flinke dere er. Her får jeg ikke gjort noe. Har vondt av å stå, vondt å gå. Vondt i bekkenet pga et hode som presser, vondt i ryggen av vekten frampå magen... Jeg venter i det lengste bare for å gå på do :P hehe, er utslått av å gå en tur opp trappa... Har klart å legge sammen litt klær idag da - og har gtt meg selv en klapp på skuldra for det :P
Å tro meg, dette er en GOD dag! :) heldigvis har jeg ikke fått noe særlig bekken plager denne gangen. Hadde et helvete med nr 2.
Så må yte litt når man først får energien :p

Jeg har resignert nå.. Prøvd ALT i min makt fra normal sex til unormal sex, pizzaer, humpete bilkjøring, gåturer, dansing, ananas, husvask, kanel etc.. Uten at en dritt har skjedd.. Så nå kan a komme når a selv vil!! Fashionable late girl dette assa ;)

Jeg tror ikke man kan gjøre så mye for å fremskynde fødselen jeg.. Men dere som får gjort så mye slipper jo å gjøre det etter fødsel :-) selv gjorde jeg ingenting spesielt men hun kom 3 dager før termin, så det kan jo være en trøst til dere som ikke har så mye energi :-)

Her er det sex, ananas og nipple-massasje som gjelder! ! :-P

Jeg har resignert nå.. Prøvd ALT i min makt fra normal sex til unormal sex, pizzaer, humpete bilkjøring, gåturer, dansing, ananas, husvask, kanel etc.. Uten at en dritt har skjedd.. Så nå kan a komme når a selv vil!! Fashionable late girl dette assa ;)

Da er vi to :p ikke noe tro på å "sette" i gang ting... Funker dårlig om kroppen ikke er klar :p

Da er vi to :p ikke noe tro på å "sette" i gang ting... Funker dårlig om kroppen ikke er klar :p

Blir litt frustrert over folk sier til meg at nr2 kommer gjerne tidligere enn nr1...
Blir liksom litt håp ut av det..
Nå på søndag blir jeg 40 uker (samme dagen jeg fikk junior)
Da var det sex som satte igang..
Nå har vi humpa hver j natt men neeeeida^^.

Men har jeg skikkelig flaks går jeg vell 19 dager på overtid som min mor gjorde med brodern ^^

Godt jeg har Viaplay <3 for nå legger jeg alt annet til siden :)

Blir litt frustrert over folk sier til meg at nr2 kommer gjerne tidligere enn nr1...
Blir liksom litt håp ut av det..
Nå på søndag blir jeg 40 uker (samme dagen jeg fikk junior)
Da var det sex som satte igang..
Nå har vi humpa hver j natt men neeeeida^^.

Men har jeg skikkelig flaks går jeg vell 19 dager på overtid som min mor gjorde med brodern ^^

Godt jeg har Viaplay <3 for nå legger jeg alt annet til siden :)
Her har nr. 2 ikke kommet tidligere enn nr. 1. Nr. 1 kom ved 37+2 og jeg er 40+0 i dag :P
Det som er slitsomt er jo alle de som stadigvekk spør.

Her har nr. 2 ikke kommet tidligere enn nr. 1. Nr. 1 kom ved 37+2 og jeg er 40+0 i dag :P
Det som er slitsomt er jo alle de som stadigvekk spør.
Her kom nr 2 tidligere. Nr 1 kom 11 dager over termin, mens nr 2 kom 3 dager før. Men nå føler jeg meg besten likt som med nr 1, kan gå gravid en evighet til. Så kommer nok sikkert til å gå over. Har noen små plager men ikke som med nr 2. Er heller ikke helt utålmodig enda.

Her kom nr 2 tidligere. Nr 1 kom 11 dager over termin, mens nr 2 kom 3 dager før. Men nå føler jeg meg besten likt som med nr 1, kan gå gravid en evighet til. Så kommer nok sikkert til å gå over. Har noen små plager men ikke som med nr 2. Er heller ikke helt utålmodig enda.
Nr. 3 er en luring har jeg hørt ;)

Nr. 3 er en luring har jeg hørt ;)
Har jeg også hørt. Men 3 man hos søsteren min kom vel rundt term7n, og fra første rie gikk det 1 t og 45 min til han var ute. Men har skjønt at jeg ikke har samme fødsler som moren og søsteren min. Er forberedt på å gå over. Men det passer bare ikke så bra :)

Har jeg også hørt. Men 3 man hos søsteren min kom vel rundt term7n, og fra første rie gikk det 1 t og 45 min til han var ute. Men har skjønt at jeg ikke har samme fødsler som moren og søsteren min. Er forberedt på å gå over. Men det passer bare ikke så bra :)
Hehe, kunne man bare planlagt det litt bedre ;)
Mannen min håper veldig på at det skjer noe i helga pga avtaler til uka. Men den lille luringen her har nok sin egen vilje ;)

Back
Topp