Må le av meg selv...

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Jeg skulle ikke prøve å jukse igang noe fødsel... Meeeeen.... Nå har jeg tatt 150knebøy med beina godt fra hverandre og rullert 150 ganger hver vei på hoftene med god avstand mellom beina.... Hehe.... skal se om d blir noen runder til i kveld... skader jo ikke med litt hjelp... Hehe..:):)

♥ventet prinsen 6juli, venter ennå♥

Jeg skulle ikke prøve å jukse igang noe fødsel... Meeeeen.... Nå har jeg tatt 150knebøy med beina godt fra hverandre og rullert 150 ganger hver vei på hoftene med god avstand mellom beina.... Hehe.... skal se om d blir noen runder til i kveld... skader jo ikke med litt hjelp... Hehe..:):)

He He kjenner meg igjen gitt;)

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Hehe ;)

Hi hi :) Håper det braker løs for deg snart :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Sitte på huk i fem min skal visst hjelpe og ;)

er rimelig slten,lei og utålmodig selv, men orker ikke å sette i gang med fysiske tiltak for å starte noe (bortsett fra sex da :P) .

Nå skal jeg ta d rolig å gi full gass med div knebøy og huksitting i morgen mens vesla er i barnehagen. ... Jeg håper liksom på å få henne i barnehagen før ting braker laust, slik jeg slipper vekke henne å ha henne i bilen på natten....

Men siden ingenting kan planlegges ihht fødsel så går vel den planen i vasken tenker eg.....;)

Back
Topp