Må le av meg selv

mamma.til.to.<3

Stolt tobarnsmamma <3
Februar 2014 - Skjult forum
jaja, så her sitter jeg da, tårene triller!

Satt å så Long Island Medium på TLC nå, å rakk kun å se et m\par min før klumpen var på plass i halsen og tårene pressa på :-P haha

Bra jeg sitter alene her i kveld ;-)

Hadde håpt at siden jeg allerede er så lettrørt og hormonell fra forrige sv.skap og baby-tid (tyr til tårene for ingenting), så skulle jeg slippe unna at det ble enda værre nå når jeg ble gravid :-P men den gang ei :-P

Merker ikke noe "ekstra" så langt i svangerskapet, men at jeg er blitt mer "sensitiv" etter fødselen er det ingen tvil om. Blir blank i øya for nesten hva som helst føler jeg.

jaja, så her sitter jeg da, tårene triller!

Satt å så Long Island Medium på TLC nå, å rakk kun å se et m\par min før klumpen var på plass i halsen og tårene pressa på :-P haha

Bra jeg sitter alene her i kveld ;-)

Hadde håpt at siden jeg allerede er så lettrørt og hormonell fra forrige sv.skap og baby-tid (tyr til tårene for ingenting), så skulle jeg slippe unna at det ble enda værre nå når jeg ble gravid :-P men den gang ei :-P
Haha :) d samme gjorde jeg nettopp måtte skru d a d blei så flaut hah :)

Hehe kjenner meg igjen ja! Senest i dag fikk jeg tårer i øynene av å se barneTV med 2 åringen :p

Haha, i dag var det Castle som fikk meg til å gråte ;-)

Jeg og! Satt og sippa til To på rømmen (Tangled) tidligere i uka. Jeg og 9åringen elsker den filmen! Den er bare fantastisk morsom, litt trist og litt romantisk, har alt egentlig. :)

Ja det er en herlig film ;)
Her var det Barbie som popprinsessen av alle ting :p

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Back
Topp