Må le av meg selv

Lykkeboom

Gift med forumet
Vi var på 2 årskontroll i uka som gikk.
HS gikk gjennom lista si og kikket i papirene fra 15 mnd kontrollen. Der sto det at snuppa våknet endel om natta. Hun lurte på hvordan dette var nå. Jeg fortalte at hun våknet noen ganger men ikke så ofte som før.
Da spurte HS om hva vi gjorde når hun våkner..... da tenkte jeg lynkjapt gjennom hodet at

"jeg gidder ikke å fortelle HS at som oftest havner snuppa opp i senga mellom mamman og pappan." Et slikt utsag kommer det bare til å bli en laaang seanse av [:D] Så jeg løy [:D] og sa at vi var inn og trøstet, forklarte, lot henne skjønne at nå var det natt og vi skal sove [8D] dill dall plommesuppe [:D]

Fysj... kjenner jeg får litt dårlig smak på tunga [:D] hahahahaha

Hehe...lov med en liten nødløgn iblant[:D][:D]

Ha ha, du hadde nok vært der enda hvis ikke [;)]

er lov med en liten hvit løgn en gang i blandt, men syns det er synd at foreldre føler de må ta en løgn for å ikke bli pratet hull i hodet om det ene og det andre - det er jo ikke sånn tilbudet skal funke i utgangspunktet.

men ja skjønner godt du tok den løgnen, hs mi har lært seg at jeg spør om jeg vil ha råd og spør jeg ikke så er jeg ikke interressert i hennes syn for jeg har alt en løsning som funker.

hehehehehehhe [:D][:D][:D]

hehe regner med du ikke er alene om en hvit løgn til helsesøster....syns egentlig helse søster bare jatter med jeg og det er nå helt greit

Skjønner godt du gjorde det he he[:D] Men her har jeg sagt ting som det var, og aldri fått noe preken..har oppfattet at dem som regel har stor forståelse hvis man gjør noe så lenge man forklarer hvorfor[:D]

ORIGINAL: Dunn

Ha ha, du hadde nok vært der enda hvis ikke [;)]

Sa det rett ut jeg [8D] At jeg og snuppa sover sammen hver eneste natt og har gjort det siden den dagen hun ble født! [:D]
HS sa at så lenge det var en ordning som funket for oss, så var det bare helt supert [:D]

Makan! [:D] Juge for HS har jeg til gode å gjøre altså[8D]

ORIGINAL: MammaMia98

Makan! [:D] Juge for HS har jeg til gode å gjøre altså[8D]

Ja, sikkert! [8D]

Back
Topp