Må lage muffins nå

*Perlemor*

Gift med forumet
Magnus har bursdag i morgen, og jeg falt helt sammen på sofaen i kveld, så har ikke fått gjort en brøkdel av hva jeg skulle....ergo, må lage muffins nå!!! BLÆH!!! Hvorfor kan jeg ikke bare ta meg selv i nakken og gjøre sånt før på kvelden, vet jo jeg MÅ uansett hvor lenge jeg utsetter det!!! [:@][:'(]

Typisk det da[X(]

Men si meg, muffins ja... Oppskrift? Det har jeg aaaldri lagd før! Eller jo, sånn Toro pakke da, men det er jo ikke ekte[:D]

Uff da [:)] Men heldigvis ikke det som tar lengst tid å lage, eller jo, det spørrs hvor mange [:D][:D] God bursdags feiring i morgen ,kos dere masse [;)]

Er igrunn sjokoladekake bare i små former, her er oppskriften jeg bruker

2 egg
2 dl sukker

Piskes luftig

3 dl hvetemel
1,5 ts bakepulver
1,5 dl melk
2 ss smeltet margarin
Ønskes sjokolademuffins ta 2 ss kakaopulver i

Stek på 200 grader i ca 10 min

Måtte lage trippel posjon, ble 36 muffins, siden sommerferien ikke helt er over enda spiser basen sammen og da blir det mange! Når Håvard har bursdag blir det heldigvis til omtrent 15 stykker!

Muffinsen ble ikke helt som den pleier denne gangen, hadde ikke helt nok med sukker så måtte bruke melis, men hadde noen toro glassurposer så dekket de til med det og farget sukkerpynt, så tipper ungene ikke merker noe forskjell [8D]

Back
Topp