Må kvitte meg med pus...

Blanco

Glad i forumet
Har en guttepus som er altfor avhengig av meg.. Han har alltid vært sånn. Hvis jeg er borte mer enn 4 timer blir han helt tullete. Han løper rundt som en oioi når jeg kommer hjem og om natten tisser han på ting.. Når jeg var på sykehuset med vesla tisset han i barnestolen til Evelina hver dag. Da jeg var ute og spiste med venninner for et par helger siden, tisset han i vuggen til vesla... i går var jeg på shopping noen timer og da tisset han i stolen til Evelina igjen.. Kan ikke ha det sånn.....Er så glad i pusen min, kosegrisen min, men dette går jo ikke...[:(]

Ja.. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Veterinær foreslo kattepsykolog, men altså... jeg vet ikke helt jeg..

ORIGINAL: ventelykke

Å så kjedelig.. Skjønner at du er glad i pusen. Den er kastrert?

Ja, kastrert og fått alle vaksiner og alt han skal ha. Men han er innepus, så det gjør det enda vanskeligere å finne hjem til han..

Han kan få være fjøskatt hos oss, der gjør det ingenting om han tisser litt...

ORIGINAL: Elissa85

Er det mange andre katter der? Er så redd han skal dø i en slosskamp siden han aldri har sloss før..[&:]

ORIGINAL: Blanco

ORIGINAL: Elissa85

Er det mange andre katter der? Er så redd han skal dø i en slosskamp siden han aldri har sloss før..[&:]

Har han vært innekatt lenge?

Pusen vi har nå var innekatt frem til han var 1,5 år. Da arvet vi han fra broren min. Og pusen ble da utekatt. Brukte 2 uker på å venne han til å være ute, før han fikk slippe løs fra båndet. Gikk kjempefint for pusen elsket å være ute!!

Det har blitt en del slåsskamper, for vi har en sånn gata's bølle-pus her.. Grr.. Men pusen min har klart seg bra, selvfølgelig blitt noen skrammer og noesn skader, men han klarer seg!
Dwight Cirby er en tøff pusekatt som elsker kos og nærhet også. :)

Håper du finner en løsning, enten det er å gi han bort eller å få hjelp til å finne ut hvordan problemet med tissing kan ordnes.

Back
Topp