JanSko
Betatt av forumet
Huff, ikke bare fryd og gammen dette her.. Merker at jeg synes det er vanskelig å nyte svangerskapet om dagen
jeg har en konstant følelse av å være utslitt, blir fort tungpustet og alt er et ork.. Tror kanskje dette kan komme av at legen min og jordmor sa jeg hadde jernmangel og lavt blodtrykk (sist sjekket på for to dager siden). Jeg får skikkelige smerter i korsryggen når jeg ligger rett på ryggen, det kommer etter bare et par minutter og jeg klarer nesten ikke å snu meg rundt uten hjelp. Det går fint å ligge på siden, så det blir løsningen. Så og si hver morgen når jeg våkner har jeg magesmerter. Det er ikke skikkelig vondt, men det er veldig ubehagelig og nok til at jeg blir bekymret! Har ikke feber eller vondt under ribbeina, så jeg tror ikke dette er farlig, men det er kjipt allikevel!
Har jobbet 60% i noen uker nå, da jeg også sliter med migrene/kraftig hodepine dersom det blir for lange dager på jobb. Men nå har jeg ikke klart å jobbe mer en 30% denne uken. Sjefen min anbefaler meg at jeg øker graden på sykemeldingen min. Hun er forresten fantastisk når det kommer til forståelse rundt dette, men jeg har så innmari dårlig samvittighet for å ringe inn syk så ofte utenom sykemeldingen.. Er det flere her som kjenner seg igjen i noe av dette og vil klage litt med meg???
Har jobbet 60% i noen uker nå, da jeg også sliter med migrene/kraftig hodepine dersom det blir for lange dager på jobb. Men nå har jeg ikke klart å jobbe mer en 30% denne uken. Sjefen min anbefaler meg at jeg øker graden på sykemeldingen min. Hun er forresten fantastisk når det kommer til forståelse rundt dette, men jeg har så innmari dårlig samvittighet for å ringe inn syk så ofte utenom sykemeldingen.. Er det flere her som kjenner seg igjen i noe av dette og vil klage litt med meg???