Må klage litt...

Mamma2013

Gift med forumet
Lille i magen ligger veldig høyt oppe i ribbeina mine, klarer ikke å sitte ordentlig og ingen liggestillinger er behagelige.. Våkner omtrent en gang i timen fordi det er ømt og sårt i ribbeina og jeg må på do :( Går veldig utover humøret og arbeidsdagen, skal heldigvis bare jobbe i morgen og fredag så går jeg ut i permisjon og får da tid til å slappe av og forberede meg til den store dagen! :)
Flere som sliter med plager nå mot slutten?

Håper magen din synker snart, da, så du slipper å ha babyen helt oppe i ribbena:-) Min har vært for lav til at jeg har hatt problemer med det, men har jo hatt nok av andre ting:-P

Ja, håper jeg også, blir veldig sliten av å ikke få nattesøvnen min :p
Nå vet ikke jeg når det er normalt at magen synker og om den gjør det på førstegangsfødende :p Ja, jeg har vært ganske heldig sånn sett for jeg har ikke hatt andre plager enn veldig høy mage :)

Ja, håper jeg også, blir veldig sliten av å ikke få nattesøvnen min :p
Nå vet ikke jeg når det er normalt at magen synker og om den gjør det på førstegangsfødende :p Ja, jeg har vært ganske heldig sånn sett for jeg har ikke hatt andre plager enn veldig høy mage :)
Min sank ganske tidlig første gang, rundt tre uker før terminen.. Enda tidligere denne gangen:-) Så forhåpentlig er det ikke lenge igjen før din også synker:-) Uansett helt forferdelig å ikke få sove om natten! Jeg kan leve med smerter og kvalme og alt annet som kommer av plager, men mister jeg søvnen blir hele dagen ødelagt:-P Har heldigvis vært heldig med førstefødte som har sovet stort sett hele natten fra hun ble født.. Spent på hvordan det blir denne gangen:-P

Ja :) Åja, ganske heldig med første fødte du da :) Håper min også sover mye om natten fra starten av :) Ja, samme her :p Nattesøvnen er viktig :p Ja, får vel håpe på at dere er like heldig med søvnen på denne også da :)

Min må ha sunket i dag..har plutselig ikke ei rumpe i ribbebeina og lettere for å puste men fy f!! Hvor vondt jeg har i korsryggen,enten presser han på nerver eller så he ryggen plutselig streiket :-(

Min må ha sunket i dag..har plutselig ikke ei rumpe i ribbebeina og lettere for å puste men fy f!! Hvor vondt jeg har i korsryggen,enten presser han på nerver eller så he ryggen plutselig streiket :-(
Tungt er det uansett om magen er høy eller lav.. Lettere å puste når den synker, men vondere for ryggen og mer nedpress... :-P

Back
Topp