Må klage litt jeg nå....

*MaRgArItA*

Forumet er livet
Er så lei av sovinga til snuppa nå....hun er jo snart 3 år og sover enda ikke hele nettene!! Våken alt fra 2-6 ganger, blir sprø snart!![:o][:o]
Kjenner at jeg begynner å gå over til å bli sinna på henne nesten....hun sitter i senga og hyler og vil ingenting og er bare sur og sinna før vi får roa henne igjen! Viser ikke til henne at jeg blir irritert..men inni meg har jeg bare lyst å kjefte og gå ut!!! Like før jeg sprekker!![:(][:(][:(][:@]
Hjelper jo ikke på at jeg er gravid og sliten og har lite overskudd og tolmodighet for tiden....

Føler vi har prøvd alt nå....og er livredd for å få en unge til som sover dårlig...[:(][:(]

Er det flere som sliter om natta enda?

Få det ut.

Her går det i rykk og napp men stort sett sover de hele natten,men skal love deg at vi har netter der de holder
på i tur og orden.Når Ella er roet seg så våkner Elise så har vi det gående skikkelig slitsomt[&o]Prøver bare å være
kort å si det er natt å at nå må vi sove,må gjerne gå ut og inn ett par ganger.Men det skikkelig slitsomt når
det holder på å som du sier man har bare lyst å skrike.Skjønner godt at det blir ekstra slitsomt for deg nå som du er
gravid i tilegg også.

Vi har det ikke slik. Men en venninne av meg har en sønn som ikke sover mer enn 4- 5 timer avgangen og hun var like redd for at de skulle få en slik unge til.

De har en ny jente nå, hun er helt annerledes. hun kan sove fra 11-04 før hun skal ha mat etc. Hun kan ligge alene uten og skrike,

Begge barna dems har HD på begge hoftene. låsninger etc..

Personlig så skjønner jeg ikke hvordan de holder ut.

ORIGINAL: unemoren

Få det ut.

Her går det i rykk og napp men stort sett sover de hele natten,men skal love deg at vi har netter der de holder
på i tur og orden.Når Ella er roet seg så våkner Elise så har vi det gående skikkelig slitsomt[&o]Prøver bare å være
kort å si det er natt å at nå må vi sove,må gjerne gå ut og inn ett par ganger.Men det skikkelig slitsomt når
det holder på å som du sier man har bare lyst å skrike.Skjønner godt at det blir ekstra slitsomt for deg nå som du er
gravid i tilegg også.

De gode periodene her varer liksom kanskje 2 netter ....så det har liksom alltid vært slik!!
Også har hun alltid hatt litt sensitiv mage og hatt litt mageknip...så er så vanskelig å være "hard" også...for vet aldri hvorfor hun egentlig skriker..........

ORIGINAL: Kjærringa på Toten

Vi har det ikke slik. Men en venninne av meg har en sønn som ikke sover mer enn 4- 5 timer avgangen og hun var like redd for at de skulle få en slik unge til.

De har en ny jente nå, hun er helt annerledes. hun kan sove fra 11-04 før hun skal ha mat etc. Hun kan ligge alene uten og skrike,

Begge barna dems har HD på begge hoftene. låsninger etc..

Personlig så skjønner jeg ikke hvordan de holder ut.

4-5 timer sammenhengende er jo luksus[8D]
Man blir sprø av denne søvnen ja...jeg er et murmeldyr også så er hardt å ikke sove sammenhengende på natta i nesten 3 år...det som har vært redninga når jeg har vært gravid er at jeg har vært litt sykemeldt og sovet masse på dagen...hvis ikke har jeg klikka for lenge siden!!!

Her har vi gitt opp det at hun skal sove i egen seng for leeenge siden. Hun sover inne med oss, og vi sover kjempegodt alle tre[:)] Planen er at mannen skal sove inne med snuppa når bebisen kommer, så sover jeg og babyen i senga vår pga amming og sånn. Nytter det å ta henne inn til dere?

Du skal nok se at nr 2 er mye lettere. Det har jeg hørt iallfall. Og det håper jeg på[8D][:D]

Er slik her også. Stort sett våken minst en gang etter at hun er lagt, men tror det som regel er en grunn til det - mareritt, smerter i mage, tenner osv, redd over å være alene. Men mest er det at hun ikke finner igjen smokken eller en av bamsene sine...

Sånn sett er jeg glad mini tar tommelen sin og ikke smokk, den finner hun selv fra dag en. Så får vi heller ta avvenningen når den kommer, er ikke lett å venne av med smokk heller selv om man kan bare fysisk fjerne den og være "kald"...

Her blir vesla mye roligere når vi har sovet på madrass inne hos henne når hun har vært ille urolig. Det styrker min teori om at angst er mye av problemet. Nå har vi ikke trengt å sove inne hos henne siden april tror jeg, var ille i de første par månedene etter at mini kom til verden. Stakars vesla var redd jeg skulle havne på sykehus igjen[:(]

ORIGINAL: Rappo

Her har vi gitt opp det at hun skal sove i egen seng for leeenge siden. Hun sover inne med oss, og vi sover kjempegodt alle tre[:)] Planen er at mannen skal sove inne med snuppa når bebisen kommer, så sover jeg og babyen i senga vår pga amming og sånn. Nytter det å ta henne inn til dere?

Du skal nok se at nr 2 er mye lettere. Det har jeg hørt iallfall. Og det håper jeg på[8D][:D]

Hun vil helst ligge i senga si sjøl, noen ganger har vi tatt henne inn til oss...men da begynner hun bare å styre og er lys våken. Dessuten er det ingen av oss som sover godt da...jeg har ikke sjangs til å sove med henne i senga...og hun er veldig var på lyder...dessuten våkner hun og sutrer uansett om hun ligger mellom oss!

Ja, det håper så innderlig jeg også!![8D][:D][:D]

ORIGINAL: Athravil

Er slik her også. Stort sett våken minst en gang etter at hun er lagt, men tror det som regel er en grunn til det - mareritt, smerter i mage, tenner osv, redd over å være alene. Men mest er det at hun ikke finner igjen smokken eller en av bamsene sine...

Sånn sett er jeg glad mini tar tommelen sin og ikke smokk, den finner hun selv fra dag en. Så får vi heller ta avvenningen når den kommer, er ikke lett å venne av med smokk heller selv om man kan bare fysisk fjerne den og være "kald"...

Her blir vesla mye roligere når vi har sovet på madrass inne hos henne når hun har vært ille urolig. Det styrker min teori om at angst er mye av problemet. Nå har vi ikke trengt å sove inne hos henne siden april tror jeg, var ille i de første par månedene etter at mini kom til verden. Stakars vesla var redd jeg skulle havne på sykehus igjen[:(]

Akkurat det som er så vanskelig syns jeg...hva som egentlig er grunnen! Vi har hatt noen runder med at hun har hatt litt angst...er redd..men det merker vi på henne og da har hun sovet i reisesenga ved siden av oss eller at vi bare har sittet ved henne så er det greit...

Hun sovnet 19 i dag og har allerede vært våken 2 runder[:(]

ORIGINAL: Bdancer

er hun skikkelig trøtt når hun våkner, men bare sliter med å roe seg selv?
kan det være at hun er overtrøtt når hun legges? for da kan nattesøvnen være lett og urolig...

Jeg tror det ligger mye der ja...hun finner ikke roa ordentlig selv...
Men vi kommer ikke inn i gode rutiner...for de får henne ikke til å sove noen dager i bhg og da blir hun overtrøtt og våkner lett...men så sover hun lenge på morran også blir alt bare surr.....så blir det en ond sirkel...så det er værre når hun er overtrøtt, men hun er våken på natta unasett om hun sover godt på dagen også...

mini sover heller ikke hele natten, han våkner som regel ved 00-01 tiden.
da kommer han inn til oss, og styrer og hyler fordi han ikke får melk!
forferdelig slitsomt...
er ikke alltid like lett å være hyggelig på natten!

Back
Topp