Må klærne passe sammen ?

Jeg tenker da litt som så; hvem er det som bestemmer hva som passer sammen ;p

Så nei, det er jeg ikke så nøye på hverken hos meg selv eller barna. Så lenge man er hel og ren i klærne, så er det ingen som får fortelle meg at jeg ikke kan bruke sokker i sandalene f.eks fordi det liksom ikke passer sammen.
Smak og behag, og komfort kommer først :D
Det bestemmer jrg ,en han har blitt stor nå da og er opptatt sv det selv også heldigvis så ting passer sammen.
 
Jeg bryr meg ikke om mine egne klær passer sammen engang, kan aldri tenke meg at jeg vil bry meg så veldig om babyens gjør det :hilarious: Så lenge klærne er rene og gjør jobben sin er jeg fornøyd :joyful:
 
Det bestemmer jrg ,en han har blitt stor nå da og er opptatt sv det selv også heldigvis så ting passer sammen.
Tror hun tenkte på at selv om en selv syns det passer godt sammen, så kan andre syns at det er helt forferdelig :p
Smaken er som baken, den er delt :hilarious:
 
Tror hun tenkte på at selv om en selv syns det passer godt sammen, så kan andre syns at det er helt forferdelig :p
Smaken er som baken, den er delt :hilarious:
Jeg vet det men i vær familie bestemmer jeg hva som er pssse ;)
Å ja helt klart smaken er som baken , men man må bestemme i hver enkelt familie hva som er greit og ikke tenker jeg.
Fir meg er det rett og slett viktig st klær passer sammen
 
Jeg vet det men i vær familie bestemmer jeg hva som er pssse ;)
Å ja helt klart smaken er som baken , men man må bestemme i hver enkelt familie hva som er greit og ikke tenker jeg.
Fir meg er det rett og slett viktig st klær passer sammen
Joda, jeg syns også at det er greit at det ser okey ut :) men mine er så små at de må ha ting som er gode å bevege seg i (noen jeans er ok, andre blir altfor stive for eksempel) :p så det hender at frøkna har plukket ut en rosa bukse og lilla genser, og da får hun ha det på seg i bhg :p
 
Jeg forteller mine barn at de kan ikke velge den buksa til den genseren, det passer ikke. Fargene kræsjer. Jeg lærer de opp til å forstå at vi kler oss med det som passer til. Så ja kler slal matche :)
 
Jeg syns det skal passe sammen, ja. Man ser godt når det er noen andre som har kledd på mini, for å si det sånn :p
 
De største barna styrer dette selv da det er en stor del av deres identitet, selv om jeg må gå noen runder med meg selv når det kræsjer totalt:p minstemann har bruksklær i bhg, går stortsett i ullundertøy siden det er mest praktisk - men når vi skal borte så har han litt finere klær på, men ikke pyntet:p
Noen ganger må jeg også lete frem klær til mannen, spesielt når vi skal noe:hilarious:
 
Bryr meg ikke om merker, men matcher alltid. Helt uaktuelt at hun går med rød prikkete kjole med hvit strømpebukse med hest på. Hun skal se presentabel ut. Er 2,5 år så er ofte joggebukse men da alltid med passende sokker og body til.
 
Da de var små var det jo jeg som valgte klær, og da kledde jeg jo på de det som jeg synes var fint.

Nå bestemmer de selv. Men kjøper jo klær til de som jeg synes er kule og som jeg vet de vil gå ledning
 
Da skulle du sett her igår, måtte fnise litt da vi kom hjem og tok av dressen frøkna hadde på seg:p
Jeg jobbet dagen igår, så samboer skulle kle ungene til bursdagen hos bestemoren deres. Endte med at vi var ute hele dagen hos dem, så dressen forble på. Men da vi kom hjem og jeg tok den av, så gikk hun i strømpebukse og nattkjole :hilarious: (en slik man ser godt er nattkjole, eller jeg ser det godt hvertfall)
Haha! Det kunne lett skjedd her også hvis vi hadde hatt jente :hilarious:
 
De dagene jeg får velge ja da tenker jeg over det, de dagene han på fire vil velge så får han det
 
Lillegutt som blir to år i juli har kun joggebukser i forskjellige farger og mønster. Jeg syns også det ser ukomfortabelt ut med olabukser på så små:hilarious: jeg nekter jo å gå med olabukser hjemme selv fordi det ikke er komfortabelt
Jeg er helt enig med deg! Olabukser er fint det altså, men til noen som er så aktive er det joggebukser som virker deiligst å gå med. Sønnen vår på 2 år går kun i joggebukser til hverdags:happy:

Men alder har jo litt i si det også. I tillegg finnes det noen olabukser (hvertfall til de minste) som har mykt stoff på innsiden og dem er veldig bevegelige!
 
Joda, jeg syns også at det er greit at det ser okey ut :) men mine er så små at de må ha ting som er gode å bevege seg i (noen jeans er ok, andre blir altfor stive for eksempel) :p så det hender at frøkna har plukket ut en rosa bukse og lilla genser, og da får hun ha det på seg i bhg :p
Min har aldri blitt hemmet av skinny jeans feks, han har alltid vært aktiv :)
 
Har en på halvannet år og er ikke noe særlig utfordring. Er far som tar morgenen og påkledning, blir dom regel noe mønstret og noe ensfarget, helt ok. Går jo i body og strømpebukse så ikke store variasjonen her
 
Min har aldri blitt hemmet av skinny jeans feks, han har alltid vært aktiv :)
Nei, det har jo mye med stoffet i buksa å gjøre :) noen av mine bukser er helt gyselige å gå med, mens andre føler jeg at jeg nesten kan trene i :p
 
Hvor opptatt er du av at barna sine klær matcher ? Tenker på farger og stil :) Brukes klærne om hverandre uansett farger/snitt osv?
Med en unge som kastet opp og måtte bytte klær hver 30min i 1,5år så sluttet jeg tidlug å bry meg. Det viktigste var at det var behagelig å ha på og at deg var reint. Nå kler jeg han fint om vi skal noe.
 
Det bestemmer jrg ,en han har blitt stor nå da og er opptatt sv det selv også heldigvis så ting passer sammen.

Joda, det er jo greit. Men syns det er så mye generelt mtp mote osv, at sånn og sånn skal det være. Derfor jeg tok opp eksempel med sokker i sandalene, for det er en kommentar både mannen og jeg har fått flere ganger. Og vi bryr oss fint lite om det begge to, og bare ler av det. Hvem bestemmer at sokker i sandaler ikke er "lov"? :p hehe
Om jeg skulle bestemt på frøkna, så hadde det ikke vært et rosa plagg i huset mitt, for det er en farge som for meg "kræsjer" med det meste. Aldri likt rosa. Men jeg syns ikke jeg kan nekte henne å gå med det, og hvilken farge hun har på buksa sammen med rosa genser bryr meg ikke. Liker at det er litt fargerikt og "utenfor normalen" da :)
Stort sett vil hun ikke ha på seg annet enn truse da... :p
 
IMG_20190408_205419.jpgJeg eier åpenbart ikke stil og har fått min farmor som liker å strikke raggsokker til å strikke disse til meg. Jeg synes rosa og lilla er fint sammen jeg.
 
Back
Topp