Må kjøpe nye klær allerede

Familieforøkelse

Glad i forumet
Augustbarna 2021
Gresskarfrøene2023
Flere enn meg som sliter med at klærne allerede er for trange og ubehagelige?:oops: Og vet dere om noen bra butikker/nettbutikker å kjøpe mammaklær som ikke er altfor basic?:angelic:
 
Har tatt frem gravidklærne allerede. Frem til det gikk jeg bare i yogatights. Men er bare glad i basic klær så har ingen tips :wacky:
 
Jeg bruker hovedsaklig strømpebukse/tights med kjole eller tunika over, samt kardigans, (og er rund fra før av :bag:) så heldigvis passer det en stund til, men BH'er, DER har jeg vokst ut og størrelsen min finnes ikke :hungover:

Gjør vondt langt inn i sjelen å måtte kjøpe nye allerede, koster fort 700-900kr pr. stk og må bestilles uprøvd fra utlandet :grumpy:

Planen er å teste en 85KK (er egentlig 75L/M) og se om den kan funke på innerste hakk, ev. sy den litt inn og så løse den ut etterhvert, men er ren og skjær prøving og puppene BØR bare ikke bli større nå....
 
Jeg bruker hovedsaklig strømpebukse/tights med kjole eller tunika over, samt kardigans, (og er rund fra før av :bag:) så heldigvis passer det en stund til, men BH'er, DER har jeg vokst ut og størrelsen min finnes ikke :hungover:

Gjør vondt langt inn i sjelen å måtte kjøpe nye allerede, koster fort 700-900kr pr. stk og må bestilles uprøvd fra utlandet :grumpy:

Planen er å teste en 85KK (er egentlig 75L/M) og se om den kan funke på innerste hakk, ev. sy den litt inn og så løse den ut etterhvert, men er ren og skjær prøving og puppene BØR bare ikke bli større nå....
Har også kjøpt nye bher. Jeg gikk for ammebher da:)
 
Har også kjøpt nye bher. Jeg gikk for ammebher da:)

Kjøper nok ammebher fra Molke når jeg nermer meg, men de er ikke fine under alle typer klær, så håper å drøye så lenge som mulig. Må ha ordentlig støtte så lenge jeg kan og det finner jeg ingen amme bher som gir da de ikke passer brystene mine. Blir gal :yuck:
 
Kjøpte en ny bh, men ser at den sakte men sikkert begynner å blir for trang også. :hilarious:
Tenker også å kjøpe et par gravidbukse til uka, er veldig oppblåst, så ingen bukser passer lenger. :(
 
Godt å høre at vi er flere! Og må si jeg er glad jeg har små bryst i utgangspunktet så jeg tror jeg skal klare å få tak i bh’er i passende str :hilarious: Fant en del fine mammaklær på asos. Bestilte en hel del, det ble ikke billig:wideyed: Men klær må man ha. Må også kjøpe nye truser for alle mine er egentlig for små:dead:
 
Jeg kjøpte noen myke bukser i stoff, da jeg stort sett har bare trange jeans fra før, orker ikke det nå. Har også kjøpt noen kjoler, jeg bruker sjeldent kjole på jobb, men må det nå framover. Jeg jobber i skole og har hatt juleferie i to uker, så kommer tilbake med ny stil :happy:
 
Mye kjole og strømpis her også... alt som strammer rundt magen er ubehagelig. Men syns det er litt tidlig å ta frem gravidklærne også, syns ikke de (særlig buksene) sitter spesielt godt før det begynner å bli litt mage.
 
Mye kjole og strømpis her også... alt som strammer rundt magen er ubehagelig. Men syns det er litt tidlig å ta frem gravidklærne også, syns ikke de (særlig buksene) sitter spesielt godt før det begynner å bli litt mage.

Nei dem gjør kanskje ikke det, har nada erfaring med gravidebukser så jeg er veldig spent på hvordan det vil bli å bruke dem og hvor tidlig jeg kan ta dem i bruk laughing6 :oops:
 
Zalando har veldig mye fint fra ulike merker.
For basic topper så er boob min favoritt, de funker både i graviditeten og ved amming etterpå.

Når det gjelder bukser så vurderer jeg å prøve en fra mamalicious som er lav på livet, da burde den passe før magen er stor nok til at buksene som går over holder seg oppe.
Har heldigvis litt klær fra forrige gang som kan tas frem, hovedsakelig HM, men buksene fungerte helt fint da. Regner med at det må litt nytt inn denne gangen som er mer sommertilpasset ;)
 
Nei dem gjør kanskje ikke det, har nada erfaring med gravidebukser så jeg er veldig spent på hvordan det vil bli å bruke dem og hvor tidlig jeg kan ta dem i bruk laughing6 :oops:
Det har sikkert litt å si hvordan kroppen din er fra før :) Tipper også at nyinnkjøpte bukser passer bedre raskere. De jeg har er jo brukt med stor mage, så de er rimelig strekt i stoffet :hilarious:
 
Back
Topp