Frk.MammaMor
Elsker forumet
Ringe legen i morra og be om en sykemelding, detta går ikke mere... Har prøvd alt for å unngå sykemelding, men jeg gir tapt.. :( Nederlag..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke et nederlag å få sykmelding! Ikke tenk sånn! Tenk at det er det beste, både for den lille og for den du har fra før. Kroppen din er tross alt boligen til spira de neste åtte månedene, kan ikke slite den helt ut den første måneden.Syrine skrev:
Håper formen blir bedre snart :)MiniBolle2012 skrev:
Sist svangerskap ble jeg sykmeldt i uke 10 og resten av graviditeten. Hadde allerede fått timeplanen for neste mnd, og jeg fikk sykepenger for alle vaktene jeg hadde blitt satt opp på, ikke bare mine faste vakter.
Vet at det er slik på jobben min også at jeg ødelegger for andre med å være borte, men jeg må bare tenke på meg og spire denne gangen. 6 vakter er 6 vakter det når formen er dårlig. Lang tid å vente på legetime. Jeg har ikkje fått den sterke kvalmen ennå og tenker nok det har noe med at jeg er så sulten støtt. Håper det forblir slik, er så grusomt å gå kvalm hele tiden! I hate it! Men har jo ikkje kommet så langt og vet kvalmen kan komme som lyn fra klar himmel.sindarella skrev: