Jeg orket å lage potetmiddag i dag
Riktignok med posesaus, men likevel, marinert kjøtt, grønnsaker poteter og saus!!! WIHUUUUUUU!!!!
Har ikke hatt energi til det på flere uker 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, nei det hadde vel vært mye bedre!!!!Med fader da, trodde du var på føden!!!Men bra med middagen, altså... hehe...
![]()
Huff da ♡♡♡ Men ja, setevarmere ♡♡♡♡♡♡ Gratulerer med dagen ♡♡♡♡Flinka!
Jeg prøvde meg på hjemmelaget pizza. Og fikk det til!
Men mannen måtte kjøre en halvtimes omvei da vi skulle reise og feire bursdagen min, bare sånn at jeg fikk sitte litt ekstra lenge i bilen med setevarmeBilen (som har sånne sportsseter) er det eneste stedet jeg klarer å sitte oppreist og behagelig for tida, og det er eksepsjonelt deilig med setevarmer!
Takk for det!Huff da ♡♡♡ Men ja, setevarmere ♡♡♡♡♡♡ Gratulerer med dagen ♡♡♡♡
Da har jrg bestemt meg for at jeg skal ha født, så gratulerer nå jeg,Takk for det!
Er fortsatt en ukes tid igjen til jeg faktisk har bursdag, men når "hele slekta" jobber turnus må man feire når flest kan!
Mamma er hellig overbevist om at jeg skal bruke bursdagen min på å føde. Jeg hadde tenkt å gå på kino...Da har jrg bestemt meg for at jeg skal ha født, så gratulerer nå jeg,Hihi... Ja, er et ouslesoill å samle familien gitt!!! :-/
Haha. .Såpass ja.. Hvem håper du har rett da.Mamma er hellig overbevist om at jeg skal bruke bursdagen min på å føde. Jeg hadde tenkt å gå på kino...
Jeg vil føde etter den 15, helst... Sånn at bøtta får ha bursdagen sin i fred uten å måtte dele med meg, tanta si, oldefaren sin, valentines day eller noe annet fjasHaha. .Såpass ja.. Hvem håper du har rett da.![]()