Må juble litt!!!!!

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Jeg orket å lage potetmiddag i dag :D Riktignok med posesaus, men likevel, marinert kjøtt, grønnsaker poteter og saus!!! WIHUUUUUUU!!!! :-p Har ikke hatt energi til det på flere uker :-P

Med fader da, trodde du var på føden!!! :p Men bra med middagen, altså... hehe... :D

Med fader da, trodde du var på føden!!! :p Men bra med middagen, altså... hehe... :D
Haha, nei det hadde vel vært mye bedre!!!! :-P Tror den babyen her har glemt at den faktisk skal ut jeg.... O.o

Flinka!

Jeg prøvde meg på hjemmelaget pizza. Og fikk det til!

Men mannen måtte kjøre en halvtimes omvei da vi skulle reise og feire bursdagen min, bare sånn at jeg fikk sitte litt ekstra lenge i bilen med setevarme :P Bilen (som har sånne sportsseter) er det eneste stedet jeg klarer å sitte oppreist og behagelig for tida, og det er eksepsjonelt deilig med setevarmer!

Flinka!

Jeg prøvde meg på hjemmelaget pizza. Og fikk det til!

Men mannen måtte kjøre en halvtimes omvei da vi skulle reise og feire bursdagen min, bare sånn at jeg fikk sitte litt ekstra lenge i bilen med setevarme :P Bilen (som har sånne sportsseter) er det eneste stedet jeg klarer å sitte oppreist og behagelig for tida, og det er eksepsjonelt deilig med setevarmer!
Huff da ♡♡♡ Men ja, setevarmere ♡♡♡♡♡♡ Gratulerer med dagen ♡♡♡♡

Min mann orket å reise å hente mc Donald mat i dag. Håper mageverken gjør at jeg hvertfall kommer på do

Huff da ♡♡♡ Men ja, setevarmere ♡♡♡♡♡♡ Gratulerer med dagen ♡♡♡♡
Takk for det!
Er fortsatt en ukes tid igjen til jeg faktisk har bursdag, men når "hele slekta" jobber turnus må man feire når flest kan!

Så deilig med sånne dager! :-) vel fortjent!

Jeg har også lagd boller i dag, fra bunnen av, pleier aldri det :p
Men ligger rett ut nå, med store smerter i bekkenet :confused:

Takk for det!
Er fortsatt en ukes tid igjen til jeg faktisk har bursdag, men når "hele slekta" jobber turnus må man feire når flest kan!
Da har jrg bestemt meg for at jeg skal ha født, så gratulerer nå jeg, :-P Hihi... Ja, er et ouslesoill å samle familien gitt!!! :-/

Da har jrg bestemt meg for at jeg skal ha født, så gratulerer nå jeg, :-P Hihi... Ja, er et ouslesoill å samle familien gitt!!! :-/
Mamma er hellig overbevist om at jeg skal bruke bursdagen min på å føde. Jeg hadde tenkt å gå på kino...

Mamma er hellig overbevist om at jeg skal bruke bursdagen min på å føde. Jeg hadde tenkt å gå på kino...
Haha. .Såpass ja.. Hvem håper du har rett da. :-P

Back
Topp