Må jo bare vise frem bolla mi!

PrøverPåNr3...

Glad i forumet
ImageUploadedByBV Forum1443342018.922179.jpg

Tror jeg er ca 6+0 i dag. Blir større og større for hvert svangerskap. Fylt med alt for mye luft. Holder meg stabil i noen mnd før jeg virkelig eser ut.

Er nå skjønt selv om det er luft syns nå jeg :) <3

Må si jeg liker'n selv om den ikke er like lett å skjule :D <3

Samme her, nr.3 i magen og da detter den jo ut bare testen lyser positiv :p blir vanskelig å holde dette skjult til uke 12!

Samme her, nr.3 i magen og da detter den jo ut bare testen lyser positiv :p blir vanskelig å holde dette skjult til uke 12!
Har ikke sjans i havet. Nærmeste familie og kollegaer vet det. De vi omgås mest. Om det ikke skulle gå veien så ville de ha fått vite det uansett.

Shiit.. Her er det ingen ting. Jeg er 8+5 :) ..men det er vel ganske så normalt.
Lollos; da er vi eksakt like langt? :)

Shiit.. Her er det ingen ting. Jeg er 8+5 :) ..men det er vel ganske så normalt.
Lollos; da er vi eksakt like langt? :)

Ja,da er vi like langt :-) har du flere barn? Jeg har 2 stk fra før.fikk mage sent med disse også.bruker ikke bli veldig stor,spent denne gangen.jeg har født før termin, 3 og 5 uker før på de to andre.spennende.

Ja,da er vi like langt :) har du flere barn? Jeg har 2 stk fra før.fikk mage sent med disse også.bruker ikke bli veldig stor,spent denne gangen.jeg har født før termin, 3 og 5 uker før på de to andre.spennende.

Ingen barn, så dette er jo sykt spennende :) Jeg er litt usikker på selve terminen. Har testet 3 apper* som regner ut + diverse kalkulatorer på nettet, samt boken jeg fikk hos legen, men jeg får vel vente til UL for å fastslå mer sikkert, hehe.

(*De er ikke enige..)

Ingen barn, så dette er jo sykt spennende :) Jeg er litt usikker på selve terminen. Har testet 3 apper* som regner ut + diverse kalkulatorer på nettet, samt boken jeg fikk hos legen, men jeg får vel vente til UL for å fastslå mer sikkert, hehe.

(*De er ikke enige..)

Spennende med nr. 1 da :-) Ja,får jo termindato på ul :-)

Her er bolla i gang og! ;) Skjuler så godt jeg kan! Heldigvis skal ikke mamma på besøk på noen uker, hun hadde sett det med en gang! Men må si det var enklere med #2, da hadde jeg ikke begynt å få bolle før i uke 20. Da var det mye mer gøy å fortelle at jeg var halvveis til folk vi var med :)

Her er bolla i gang og! ;) Skjuler så godt jeg kan! Heldigvis skal ikke mamma på besøk på noen uker, hun hadde sett det med en gang! Men må si det var enklere med #2, da hadde jeg ikke begynt å få bolle før i uke 20. Da var det mye mer gøy å fortelle at jeg var halvveis til folk vi var med :)
Har aldri opplevd å golde det skjult igjennom 1 trimester en gang :( Men så stolt av bolla mi :D teller ned til første ul på torsdag og håper alt er som det skal. (Mistet 3 på rappen i 2012) Er kun de veldig ømme brysten dom er igjen av symptomer nå. Periodevis stikking og nedpress.

Har aldri opplevd å golde det skjult igjennom 1 trimester en gang :( Men så stolt av bolla mi :D teller ned til første ul på torsdag og håper alt er som det skal. (Mistet 3 på rappen i 2012) Er kun de veldig ømme brysten dom er igjen av symptomer nå. Periodevis stikking og nedpress.

Så grusomt å miste så mange! Godt det foreløpig går helt fint med spira di <3 Håper du kan strutte litt når du får sett at alt står bra til :) Jeg har bare kvalmen, men har kommet og gått og stikkende pupper. Puppene har nesten gitt seg, men så kom kvalmen sterkere. Så ikke til å bli klok på. Men første hadde jeg ingen tegn før jeg "våknet opp" som Pamela og sovnet sittende i sofaen klokken 19 i uke 7. Så det varierer ikke bare fra person til person, men også fra svangerskap til svangerskap med disse symptomene.

Back
Topp