Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke sjans i havet. Nærmeste familie og kollegaer vet det. De vi omgås mest. Om det ikke skulle gå veien så ville de ha fått vite det uansett.Samme her, nr.3 i magen og da detter den jo ut bare testen lyser positivblir vanskelig å holde dette skjult til uke 12!
Shiit.. Her er det ingen ting. Jeg er 8+5..men det er vel ganske så normalt.
Lollos; da er vi eksakt like langt?![]()
Ja,da er vi like langthar du flere barn? Jeg har 2 stk fra før.fikk mage sent med disse også.bruker ikke bli veldig stor,spent denne gangen.jeg har født før termin, 3 og 5 uker før på de to andre.spennende.
Ingen barn, så dette er jo sykt spennendeJeg er litt usikker på selve terminen. Har testet 3 apper* som regner ut + diverse kalkulatorer på nettet, samt boken jeg fikk hos legen, men jeg får vel vente til UL for å fastslå mer sikkert, hehe.
(*De er ikke enige..)
Har aldri opplevd å golde det skjult igjennom 1 trimester en gangHer er bolla i gang og!Skjuler så godt jeg kan! Heldigvis skal ikke mamma på besøk på noen uker, hun hadde sett det med en gang! Men må si det var enklere med #2, da hadde jeg ikke begynt å få bolle før i uke 20. Da var det mye mer gøy å fortelle at jeg var halvveis til folk vi var med
![]()
Har aldri opplevd å golde det skjult igjennom 1 trimester en gangMen så stolt av bolla mi
teller ned til første ul på torsdag og håper alt er som det skal. (Mistet 3 på rappen i 2012) Er kun de veldig ømme brysten dom er igjen av symptomer nå. Periodevis stikking og nedpress.