Må jeg være kvalm hele svangerskapet?

Augustbaby19

Flørter med forumet
Jeg er snart 19 uker og kaster opp og er kvalm hver eneste dag!!! Noen dager er bedre enn andre, men jeg har nesten gitt opp håpet på at det vil gå over. Noen som har/har hatt det slik? Det er så slitsomt at jeg tenker at jeg aldri vil gjøre dette igjen. Noen som har hatt det slik, men så gikk det over før babyen var ute?

Jeg vet om folk som har opplevd at det gir seg i uke 20. Ooog om noen som spyr hele svangerskapet. Håper du slipper det siste, og at det gir seg fortfort.

Jeg kastet opp siste gang i uke 20 sist svangerskap, var ikke kvalm etter det. Har vært kvalm lenge denne gang også, men begynner å gi seg. Er 20+1 nå og snart 2 uker siden sist jeg kastet opp. Det hender fortsatt at jeg kjenner litt kvalme, men stort sett ikke. Så det finnes håp!

Jeg kastet opp siste gang i uke 20 sist svangerskap, var ikke kvalm etter det. Har vært kvalm lenge denne gang også, men begynner å gi seg. Er 20+1 nå og snart 2 uker siden sist jeg kastet opp. Det hender fortsatt at jeg kjenner litt kvalme, men stort sett ikke. Så det finnes håp!

Godt å høre at det kan gå over selv om man fremdeles er kvalm når man er så langt på vei. Krysser fingrene:happy:

Jeg er snart 19 uker og kaster opp og er kvalm hver eneste dag!!! Noen dager er bedre enn andre, men jeg har nesten gitt opp håpet på at det vil gå over. Noen som har/har hatt det slik? Det er så slitsomt at jeg tenker at jeg aldri vil gjøre dette igjen. Noen som har hatt det slik, men så gikk det over før babyen var ute?

Sender deg masse medfølelse. Jeg har hatt alvorlig hyperemesis med alle mine tre. I første svangerskap bedret det seg i uke 21ish, i andre svangerskap rundt uke 17 og denne gangen rundt uke 16 (verste oppkast ferdig rundt uke 14). Så det er slitsomt, men verdt det.

Håper det gir seg snart :)
Jeg var kronisk fyllesyk de 4 første månedene i min andre graviditet. Ingen god følelse, masse lykke til :Heartpink

Back
Topp