Må jeg opp igjen da??

lenemor

Forumet er livet
Rask legging i dag - etter lang seanse på badet som vanlig spiste knerten seg fort mett og sovnet så jeg var ute av rommet ti på halv ni, men nå, ti minutter etterpå, er det gråting oppe... må jeg opp og legge meg med han igjen tro?? Merker at helgene tar på - ikke bare har jeg knerten som krever sitt, men når han endelig sover litt må jeg leke med Johanna, lage istand lunsj/middag, handle, og alt som skal gjøres - tror ikke jeg har satt meg ned og slappet av i mer enn et kvarter i dag. Blir litt grinete på G som fra vi kom hjem fra svigers klokka halv seks i dag ikke gjorde en dritt frem til han la Johanna klokka halv åtte, bare satt foran pc'n mens jeg lagde kveldsmat med August på armen, bysset, matet, snakket med frøkna og så barne-tv med henne, lekte med knerten,

Nei, nok klaging - nå har han gått opp for å roe ned, kanskje jeg skal ta meg to velfortjente minutters sløving på sofaen (som om jeg klarer det når jeg hører skriking på babycallen)

Du får prøve å slappe av bittelitt innimellom[:)] Vi har fortjent noen pauser av og til vi hardtjobbende mødre også[:)]

Hmmm lurer på om du har kjøpt deg en knertenfigur! For du snakket om minstemann ved navn.. så da lurer jeg på denne knerten! Så de hadde en slik en i butikken..

jepp.. der kom min refleksjon![8D]

hmm.. jeg bytter på å si August og knerten, men Johanna har faktisk to knerten-pinner nå - en hun fant på skogtur med pappaen for en måneds tid siden, og en hun fant i går... de heter store-knerten og lille-knerten

Og jeg måtte opp igjen - litt mer pupp og litt mer nærhet, så sovnet han igjen, og nå har det vært stille et kvarter, så da lot jeg G sette igang og steike biffen til middag... fintfolk spiser sent heter det... vi må være fisefine

Håper August sovnet godt igjen, og at han sov leeenge, og at dere koste dere masse med sen middag [:D]

Han sovnet, og sov helt til tre i natt, så jeg rakk å kose meg ganske masse ja!

Back
Topp