Må jeg og forlate dere? :/

stjerneskuddet

Forelsket i forumet
Jeg blør. MEN, var på gynekologisk avd idag for et årskontroll etter en graviditet utenfor livmor og tok samtidig celleprøve siden jeg nettopp er fyllt 25. De grafsa endel oppi der. Dette var kl 10 idag. Jeg gikk på do nå kl 17 og fortsatt er det slimete utflod når jeg tørker meg. Med blod i. På ul så alt fint ut men var for tidlig å se et bankende hjerte. Jeg har så lang syklus så jeg er mindre på vei. Har ikke vondt. :/ Trøst meeeeg i eksamenstida!! Siste eksamen torsdag, muntlig. Trenger ikke dette nå :/

Håper dette går bra!! Krysser fingre for deg :) Klem!!

Jeg vil tro det ikke er noe galt.
De har jo tross alt vært å grafset der i dag nrå de tok celleprøven.
Dette går nok bra skal du se ;)
Det er normalt å blø den dagen du har tatt prøve.
Jeg også blødde ut dagen da jeg var hos legen og tok celleprøve den 12 november.
Sender deg en kjempeklem og håper du ikke tenker for mye på dette nå

Takk :/ så herlige gynekologer men de sa ikke at dette ville vedvare, de ga meg bare et håndkle for å tørke meg for jeg blødde litt da like etterpå. Det er ikke kommet i truseinnlegget mitt men er når jeg tørker :/ æsj. Men er nok naturlig ja! de stakk alt mulig oppi der å graffsa.

Det går sikkert fint. Tenk på hvor følsomme slimhinnene dine er nå. Og det er jo et kjempe godt tegn at du ikke har smerter :)

Som jeg skrev i innlegget mitt tidligere i dag. Ikke nøl med å kontakte legen din hvis bekymringene dine vedvarer. Ingen fortjener å gå rundt med sånne tanker!

Dette tror jeg går bra! Jeg blør etter innvendig ul og sånt! Og de har jo grafsa oppi der, så det er nok litt normalt å blø! Hisk at slimhinnene gjør at vi blør lett når vi er gravide!

Ja! Jeg blødde jo ofte under sist svangerskap! Etter sex særlig. Men har idag en frisk sønn. Så selvom jeg veit jeg blødde mye sist og at de har grafsa oppi der så er jeg bekymra. Men.. Sånn er vell litt av det å være gravid :)

Ja! Jeg blødde jo ofte under sist svangerskap! Etter sex særlig. Men har idag en frisk sønn. Så selvom jeg veit jeg blødde mye sist og at de har grafsa oppi der så er jeg bekymra. Men.. Sånn er vell litt av det å være gravid :)
Det er nok slik det er å være gravid ja :)
Dette går nok så fint skal du se ;)
*klemmepå*

Dette går nok helt fint! Som mange skriver over, er slimhinner mer skjøre nå i graviditeten. Og det at du har opplevd det tidligere, og likevel sitter med en frisk sønn idag, er jo et godt bevis på at man ikke alltid skal bekymre seg. :-) Forstår at det kan være vanskelig å tenke positivt, men om litt har det nok stoppet. Også har du jo ikke vondt, og det er også positivt. Ikke tenk på eksamen din her og nå, slapp av i kveld og kos deg med sønnen din! :-)
En god klem til deg. :-)

Takk for gode ord alle dere. Dere er himmel og ha når man er litt bekymret. Har googlet nå, og blod sporene /slimet jeg har er helt ufarlig og helt normalt etter ett sånn "inngrep". Men, slapper ikke helt av før jeg ser et bankende hjerte.. Kanskje på UL på fredag. Det hadde vært den perfekte starten på juleferien. :)

Jeg tok celleprøve samme dag jeg hadde eggløsning, (og ble gravid) og jeg blødde en god del hele den dagen. Hadde gitt seg til kvelden da, når jeg fikk lurt gubben til sengs.

NÅ HAR DET GITT SEG! JEG VAR PÅ DO OG TØRKA MEG KL 18 OG AKKURATT NÅ, OG DET ER INGEN FLERE SPOR!!! :D :D :D

Smboeren min er søt da; "Slapp av. Det er jo akkuratt som når man blør neseblod. Det henger igjen spor i gusjet oppi der endel ganger etterpå når man tørker seg..." Haha. :D

Godt at det har stoppa. Det var nok bare etter cellprøven :-)

bra det stoppa. hadde sån sist svangerskap. måtte ta vevs prøve siden jeg aldri hadde gjortdet før så blødde en stund etterpå men det sa legen min var vanlig så var ikke bekymret egentli...typen din har helt rett hærlig beskrivelse btw :p

NÅ HAR DET GITT SEG! JEG VAR PÅ DO OG TØRKA MEG KL 18 OG AKKURATT NÅ, OG DET ER INGEN FLERE SPOR!!! :D :D :D

Smboeren min er søt da; "Slapp av. Det er jo akkuratt som når man blør neseblod. Det henger igjen spor i gusjet oppi der endel ganger etterpå når man tørker seg..." Haha. :D
SÅ BRA!! :D
Du må høre på han der samboeren din litt tror jeg, ikke så dum han der ;)

Så bra det har stoppa :) Jeg har også blødd etter celleprøve, men da var jeg ikke gravid da. Ringte legen før i dag, for skal egentlig ta ny celleprøve, men så sa hun at siden jeg var gravid trengte jeg ikke gjøre det før et halvt år etter jeg har født :)

Så bra å høre at blødningen er stoppa. Har også tro på at blodet kom pga av gyn undersøkelsen.. :)

Back
Topp