Må jeg ha søskenvogn?

x1xGulljnta

Blir kjent med forumet
Når vi får nestemann er kommende storesøster nesten 2 år.
Er det nødvendig med søskenvogn da?

Hun er i bhg hver dag ja. Har jo en emmaljunga scooter som vi bruker hjemme siden hun har stor sovevogn i bhg. Tror kanskje det blir lite tid til å gå tur med begge to alene likevel, så kanskje ikke nødvendig da? 

Vi kjøpte tvillingvogn når vi fikk andremann, 22 mnd mellom dem, helt glimrende. Da hadde jerg babybag på den ene siden og sportsvogn del på den andre siden. Så han eldste gikk "av og på" etter eget ønske. Og når vi gikk lange turer så sov han eldste også i vogna. Vi bruker den ennå og nå er han eldste 3 år. Beste kjøpet jeg noen gang har gjort. Alle sa jeg ikke kom til å trenge den....................

Vi hadde ikke behov for det,er 20 mnd mellom nr 1 og 2.Å jeg har ikke lappen så eldstemann gikk mye.
Lånte ei tvillingvogn da vi dro på ferie da var han ganske akkurat 2 år,men han nektet å sitte i den,men så kunne gutten gå og gå i det uendelige hehe.

Kan vel kanskje legge til at eldtemann begynte ikke i barnehgae før han var 3 1/2 år.

jeg kjøpte, men har levert den inn igjen. han er ikke interessert i å sitte i vogn nå.., og sikkert ikke i februar.. han er da 20 mnd

jeg har kjøpt søskenvogn, blir 19 mnd mellom de, og ingen av oss har lappen, så jeg MÅ ha det for å levere storebror i barnehagen osv, så går han bare 3 dagen i uken, er jo greit å få kommet seg ut litt når han er hjemme også:)

Jeg hadde søskenvogn til mine gutter. Var helt avhengig av den selv om eldstemann var i barnehagen.

Jeg har Phil & Teds søskenvogn til mine. Eldste går mest selv, men hopper av og til oppi.
Ser ut som en vanlig singelvogn uten montert søskensete.

Anbefales :)

Back
Topp