Må jeg bli den siste...

Belka87

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Julibarna 2019
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Så skulle jeg også bli en del av statestikken...

Mannen skulle ta en titt med UL i dag, men sleit med å finne noe. Fikk hjelp av kollega som er gynekolog, slik at jeg skulle få roe nervene.
Det ble da påvist MA/BO. Skulle vært 11+5 i dag og alt hun kunne se var en plommesekk på 4mm.

På den ene siden er jeg knust, men på den annen side føler jeg at jeg egentlig bare har ventet på denne beskjeden...
Nå blir det utskrapning i morgen og så håper jeg kroppen kommer seg fort slik at vi kan begynne på nytt. Har fortsatt håp om en 2019 spire.

Håper jeg at jeg blir den siste som må forlate dere.

Og så håper jeg at noen tar på seg oppgaven med å føre terminlisten videre.

Lykke til alle dere flotte damer :Heartred

Last edited:
Så skulle jeg også bli en del av statestikken...

Mannen skulle ta en titt med UL i dag, men sleit med å finne noe. Fikk hjelp av kollega som er hun, slik at jeg skulle få ros nervene.
Det ble da påvist MA/BO. Skulle vært 11+5 i dag og alt hun kunne se var en fostersekk på 4mm.

På den ene siden er jeg knust, men på den annen side føler jeg at jeg egentlig bare har ventet på denne beskjeden...
Nå blir det utskrapning i morgen og så håper jeg kroppen kommer seg fort slik at vi kan begynne på nytt. Har fortsatt håp om en 2019 spire.

Håper jeg at jeg blir den siste som må forlate dere.

Og så håper jeg at noen tar på seg oppgaven med å føre terminlisten videre.

Lykke til alle dere flotte damer :Heartred
Å nei, så trist! Skulle ønske du slapp å gå gjennom dette!

Nei fy faen :(
Har ikke ord til deg :( jeg vet så godt hvordan du har det nå :( skulle ønske jeg kunne klemme deg i så lang tid at du ikke hadde vondt lenger....

Nei og nei, dette skulle jo ikke skje! Sender deg en god klem [emoji173]️[emoji173]️

Ånei, så trist å lese! :( Var jo ikke sånn det skulle gå! Huff.. Håper så inderlig på 2019 spire for dere❤ mange klemmer sendes deres vei!

Ånei [emoji22] så utrolig trist! Krysser fingrene for at dere får en 2019 spire [emoji173]️

Å, nei! Nå fikk jeg grøsninger og ble trist på dine vegne. [emoji22] Dette var virkelig trist! [emoji173]️ Vet liksom ikke helt hva mer jeg skal si, men det var hyggelig å ha deg her så lenge det varte, og så håper jeg dere får kommet i gang med prøvingen igjen snart. Det hjalp veldig for min del å bli gravid kjapt igjen når jeg mista. Var liksom godt å ikke kjenne på den triste følelsen for lenge. Sender deg mange klemmer. [emoji173]️

Nei fy faen :(
Har ikke ord til deg :( jeg vet så godt hvordan du har det nå :( skulle ønske jeg kunne klemme deg i så lang tid at du ikke hadde vondt lenger....

Takk :Heartred
Heldigvis er mannen hjemme i dag, så vi finner god trøst i hverandre :Heartred

Å, nei! Nå fikk jeg grøsninger og ble trist på dine vegne. [emoji22] Dette var virkelig trist! [emoji173]️ Vet liksom ikke helt hva mer jeg skal si, men det var hyggelig å ha deg her så lenge det varte, og så håper jeg dere får kommet i gang med prøvingen igjen snart. Det hjalp veldig for min del å bli gravid kjapt igjen når jeg mista. Var liksom godt å ikke kjenne på den triste følelsen for lenge. Sender deg mange klemmer. [emoji173]️

Nei, er aldri godt å vite hva man skal si i slike situasjoner, men syns dere alle er gode å ha :Heartred
Kjenner selv at jeg vil bare komme i gang igjen og bli gravid så fort som mulig igjen.
Og så får jeg prøve å fokusere på det jeg kan glede meg over, som spekemat, vin og sushi med tunfisk :p
Rar den psyken... I det ene øyeblikket gråter man seg røsbog hoven, i neste øyeblikk ler man over de tragikomiske tingene i situasjonen, og slik veksler man fram og tilbake..

Er bare glad for at jeg fikk innvilget utskrapning med en gang og at jeg slipper å gå igjennom en hjemmeabort.

Herregud, nå ble jeg lei meg. Så mange har falt fra de siste ukene, og jeg hadde håpet at du skulle være med oss til april du også. Hvis du ikke har noen andre til å ta over terminliste osv, så kan jeg gjerne gjøre det. Sender deg varme tanker og klemmer, og håper du og mannen får ei lita 2019-sol senere på året :Heartred

Veldig trist å lese!:( Sender deg mange gode klemmer og håper du kommer tilbake til en 2019 spire❤️

Så utrolig trist! :(
Sender over varm og styrkende klem :Heartred

Unnskyld hvis jeg tråkker litt over, men hadde du ikke noe tegn i forveien? :( må ikke svare på dette altså. :(

Så utrolig trist! :(
Sender over varm og styrkende klem :Heartred

Unnskyld hvis jeg tråkker litt over, men hadde du ikke noe tegn i forveien? :( må ikke svare på dette altså. :(

Neida, du tråkker absolutt ikke over :):Heartred
Nei, hadde ingen tegn på at noe skulle være galt. Har ikke hatt en eneste dråpe blod og ingen smerter. Ble bare oppdaget ved en tilfeldighet.

Neida, du tråkker absolutt ikke over :):Heartred
Nei, hadde ingen tegn på at noe skulle være galt. Har ikke hatt en eneste dråpe blod og ingen smerter. Ble bare oppdaget ved en tilfeldighet.
Sånn var min BO også :( ante absolutt ingneting.... forferdelig at du måtte oppleve dette :(

Sånn var min BO også :( ante absolutt ingneting.... forferdelig at du måtte oppleve dette :(

Det er en opplevelse jeg ikke unner min verste fiende en gang
Eneste er at jeg har hatt en magefølelse og ikke helt klart å slå meg til ro med at alt var bra, selv om jeg ikke hadde noen tegn på at ting skulle være galt.
Hadde du noen slik følelse ved din BO?

Det er en opplevelse jeg ikke unner min verste fiende en gang
Eneste er at jeg har hatt en magefølelse og ikke helt klart å slå meg til ro med at alt var bra, selv om jeg ikke hadde noen tegn på at ting skulle være galt.
Hadde du noen slik følelse ved din BO?
Ja når jeg ser tilbake så hadde jeg egentlig det... jeg visste det ikke der og da men jeg syns det var så rart at jeg ikke var dårlig.... hadde også vage symptomer vet jeg nå..
og nei. Dette unner jeg ingen :(
Du har min fulle forståelse og sympati !

Back
Topp