må inn til sjekk...

mini#2

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
Min tur til å dra på føden for sjekk...
Var hos legen siden jeg fremdeles er syk etter snart 2 uker med virusinfeksjon og nevte at jeg har kjent veldig lite liv i helgen. Etter å ha kjent skikkelige spark utenpå magen for en ukes tid siden, til nå å lure på om det er luft eller spark jeg kjenner. Hun fant ikke hjertelyd med doppleren ( men selv jm brukte lang tid begge gangene hun har sjekket) så hun bestilte en time på føden.
Så nå sitter jeg og spiser kake og venter på at sambo skal komme fra jobb. Heldigvis tidligvakt idag så han rekker å bli med på timen. Iom at jeg har valgt vekke dette sykehuset her pga sykehusskrekk, så er jeg mer bekymret for å sra dit, enn pga manglende spark.... Men kan ikke kjøre 2 timer bare for en sjekk heller.....
 
Lykke til ❤️ håper alt er bra!!
 
Lykke til, alt er helt sikkert bra:) Godt å få sjekket! Og så greit at samboeren får vært med:)
 
Lykke til ♡
 
Lykke til :)
Skjønner veldig godt at du gruer deg siden du har valgt bort det sykehuset. Men jeg tror ikke de blir fornærmet, systemet er liksom for stort til det. Og det er jo nesten litt bra at du har noe annet å bekymre deg for.
 
Masse lykke til!
 
Tusen takk dere :)
Alt var bra med lillebror. Han lå litt sånn til at det kunne være vanskelig å kjenne sparkene, for kjente ingenting selv om vi så han hadde masse bevegelse.
JM mente også at han nok ble slapp og mindre kraft i sparkene fordi han ble påvirket av at jeg er slapp og syk, så skulle forvente å kjenne godt med spark igjen snart.
 
Lykke til :)
Skjønner veldig godt at du gruer deg siden du har valgt bort det sykehuset. Men jeg tror ikke de blir fornærmet, systemet er liksom for stort til det. Og det er jo nesten litt bra at du har noe annet å bekymre deg for.
Tenkte ikke på det i det hele tatt, er bare at jeg ikke liker meg der i det hele tatt. Men så lenge de ikke skal gjøre noe ( eneste de gjorde no var jo en ul) så går det greit...
 
Tusen takk dere :)
Alt var bra med lillebror. Han lå litt sånn til at det kunne være vanskelig å kjenne sparkene, for kjente ingenting selv om vi så han hadde masse bevegelse.
JM mente også at han nok ble slapp og mindre kraft i sparkene fordi han ble påvirket av at jeg er slapp og syk, så skulle forvente å kjenne godt med spark igjen snart.
Så godt å høre at alt var bra <3
 
Tusen takk dere :)
Alt var bra med lillebror. Han lå litt sånn til at det kunne være vanskelig å kjenne sparkene, for kjente ingenting selv om vi så han hadde masse bevegelse.
JM mente også at han nok ble slapp og mindre kraft i sparkene fordi han ble påvirket av at jeg er slapp og syk, så skulle forvente å kjenne godt med spark igjen snart.
Så bra ❤️ håper du blir frisk igjen snart. :) føler med deg!! Holder på etter influensa enda selv. Noe herk!
 
Så godt å høre at alt var bra med lillebror :)
 
Back
Topp