må ikke misforstås..

LilleMy86

Elsker forumet
Hei alle sammen(spesielt dere som har mistet)

nå må jeg bare skrive noe jeg har tenkt litt på i det siste..[8|] dere må ikke ta dere nær av det, om hvis ingen syns det var en god ide tar jeg det tilbake med engang![:)]

jeg syns det er så trist med alle som har mistet, både de som har mistet før og de som har mistet nå den siste tiden. det er mange tråder om dette, og jeg syns det er så vanskelig å svare på noen av de, fordi jeg rett og slett ikke vet hvordan dere har det. og defor ikke kan sette meg inn i deres situasjon.
alt jeg kan gi er en stor trøsteklem til dere alle![:)]
jeg får nesten dårlig smavittighet når jeg selv skriver innlegg om mine hverdagslige undringer og tanker. når jeg vet hva mange av dere sliter med..[&:]

tenkte kanskje at det hadde vært greit med et eget underforum for dere (vi som har mistet, og prøver igjen?), der dere får forståelse og trøst fra noen som vet hva dere har gått gjennom, og der dere kan dele tanker om det å prøve igjen.. et litt roligere underforum for de som kommer direkte fra termin klubbene og inn hit igjen. så dere slipper å få gladmeldinger fra andre nygravide slengt i ansiktet med engang. (noen av dere har jo sagt det selv, at dere blir triste av det)

mener langt i fra at dere skal stikke fra før svangerskapet, da blir det jo kjempe kjedelig, men et underforum sånn som prøvd lenge, og dagbøker. håper noen skjønner hva jeg prøver å si. det er ikke meningen og støte noen med dette, men det er kun ment som støtte for dere alle sammen!

håper det går bra med dere og familiene deres, og at spiren snart sitter igjen. jeg tenker på dere![:)]

Stor klem fra Lillemy86![:)]
 
ORIGINAL: julian

Når noen som er brukere her blir gravide og så mister må de jo
kunne si hvorfor de er tilbake igjen.

Det er bare å lavære å svare om man ikke føler man har noe å si,
eller bare la være å lese innlegget i det hele tatt.
Jeg svarer ikke på alt jeg leser jeg heller.
Som apple sier,hvis du vil trøste så holder det med en klem.

Et underfora for oss som har mistet er ikke noe jeg selv føler behov for,
jeg pleier ikke prate om det,synes der er vondt og sårt å prate om..så jeg nevner det kun som trøst om at vi er fler som har opplevd det "jeg vet hvor vondt du har det"  trøst på en måte,til de som er fortvila og lei seg og netopp har mistet,men det er ikke alltid jeg svarer heller,ikke for å være slem,noen ganger orker jeg bare ikke og da lar jeg være.

............[&:]

Skriver da masse hverdagslig jeg og..tull og tøys og..om forstoppelse,symptomer og masse vas,
hadde blitt veldig ensformig om vi bare skulle snakke om "alvorlige" ting til en hver tid.
skriv om akkurat det du ønsker du[;)]


det var jo langt i fra sånn jeg mente det! at de/dere ikke skal få skrive om det.. har bare sett og lest mange innlegg, og kom med et forslag. det er flere som har sagt at de blir triste når de ser sånne jippi meldinger, men hele innlegget mitt var ment som en støtte erklæring, ikke noe klaging på noens innlegg eller noe..[&:]
beklager virkelig hvis du/dere oppfattet det sånn..
som jeg prøvde å få frem i tittelen, så må ikke dette misforstås...
vare kun gått ment!
 
ORIGINAL: julian

Hva prater du om nå da???????

Jeg har vel ikke angrepet innlegget ditt på noen måte vel.

Ikke tok jeg meg nær av det heller!!



hva prater jeg om nå da???? beklager men jeg misforsto sikkert det du skrev...
 
ORIGINAL: julian

ORIGINAL: LilleMy86

ORIGINAL: julian

Hva prater du om nå da???????

Jeg har vel ikke angrepet innlegget ditt på noen måte vel.

Ikke tok jeg meg nær av det heller!!




Garantert!!
hva prater jeg om nå da???? beklager men jeg misforsto sikkert det du skrev...


ok.. men beklager da. du må ikke bli irritert, jeg misforsto deg bare..[&:]
 
SIGNERER apple, blomsterpia, julian og krokodillemor......
 
ORIGINAL: julian

ORIGINAL: julian

............[&:]

Skriver da masse hverdagslig jeg og..tull og tøys og..om forstoppelse,symptomer og masse vas,
hadde blitt veldig ensformig om vi bare skulle snakke om "alvorlige" ting til en hver tid.
skriv om akkurat det du ønsker du[;)]


Du gikk tydligvis glipp av denne delen..

neida![:)] jeg ville bare klarere det andre, at det ikke var negativt ment.. men det var det jo je som misforsto så..[&:]
skjønner nå..[:)]
 
ORIGINAL: Apple

Må bare tilføye at jeg tror alle skjønner at du mente det godt, LilleMy86! Jeg tolket det hvert fall ikke som noe annet! [:)]

Tusen takk Apple![:)]
 
takktakk T.W![:)] ble litt rot tidligere i tråden, jeg som misforstod.. var så klar på at dette ikke skulle misoppfattes, sikker derfor jeg overanalyserte.. [&:]
så godt når du skjønner hva jeg mener T.W![:)]
 
ORIGINAL: T.W

Ja æ så d,og skvatt litt til,trudde d sku bli verre enn d ble.
E ikke vant til "sånt" her...hører mere til generell sånne "krangler" .. Ikke at dokk krangla asså..
 
Men d skjer fort at man misforstår og blir misforstått,d som e dumt med skriftlig media.Æ får mange gang ikke frem d æ mente og da sletter æ hele innlegget før æ poster d i d hele tatt.
 
 
Skal krype til køys æ nå...dustemannen hadde gått å lagt seg før æ va kommet hjem og æ HATER d !!!!!!!
 
Natta
 
 

uff ja... skjønte ingenting jeg. det andre innlegger mitt var heller ikke ment negativt.men det kommer vel ikke frem godt nok kanskje. uff ble bare mer og mer satt ut jeg...[&:] men håper det ordnet seg.. ikke noe gøy når det blir sånn..
du får ha en god natt da T.W!
jobber med å få med meg sambo å legge seg jeg og.. er så iiiskaldt å gå å legge seg alene..
du kommer jo til oppvarmet seng da, det er vel en liten trøst![:)]
 
ORIGINAL: julian


uff ja... skjønte ingenting jeg. det andre innlegger mitt var heller ikke ment negativt.men det kommer vel ikke frem godt nok kanskje. uff ble bare mer og mer satt ut jeg...[&:] men håper det ordnet seg.. ikke noe gøy når det blir sånn..


Vi skrev nok innlegget likt skjønner du,jeg svarte ikke på det siste du skrev,jeg svarte på det
hvor du sa du trodde jeg var irritert.
Jeg så ikke ditt siste innlegg før etter jeg hadde postet mitt.derfor kom mitt under ditt.

Jeg har ikke ment å krangle med deg i det hele tatt og det er det eneste jeg har prøvd å få frem
i det jeg har skrevet helt siden du reagerte negativt på det første innlegget.
At det ikke på noen som helst måte var negativt ment.

Akkurat som du,ikke mente noe vondt med ditt hovedinnlegg...you see[;)]

PS:har sendt deg en litt mer oppklarende PM..(ingenting farlig..jeg lover[:)])

Jeg vil bare være venner jeg.

den er grei vettu..[:)] alt i orden, men har ikke fått noen pm jeg? [&:]
 
ORIGINAL: ¤Mango¤

Ååå, du er så god [:D] Jeg synes at det var en fin ide [:)]

 
 
signerer[:)]
 
Back
Topp