Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selvsagt ikke. Hvorfor tør du ikke si nei? Og hvorfor er du så redd hjemmebesøk? Jeg syns det var deilig å slippe å gå på helsestasjonen i starten.Er det slik at jordmor/helsesøster må komme hjem til deg etter fødsel?
Jeg har ikke særlig lyst på det jeg, men tviler på at jeg tørr å si nei..
Jeg vet ikke, jeg syns det virker uhøflig og er redd de oppfatter meg som sur og vanskelig hehe.Selvsagt ikke. Hvorfor tør du ikke si nei? Og hvorfor er du så redd hjemmebesøk? Jeg syns det var deilig å slippe å gå på helsestasjonen i starten.
Det skal du ikke tenke på i det hele tatt, det er jo kun ment som en service, og du kan fint si at du heller foretrekker å gå på helsestasjonen. Du er ikke den første, de jobber jo med dette hver dagJeg vet ikke, jeg syns det virker uhøflig og er redd de oppfatter meg som sur og vanskelig hehe.
Det er ikke det at jeg er redd for hjemmebesøk, men jeg liker det bare ikke. Det blir så stivt liksom, og jeg liker ikke ha besøk av de jeg ikke er trygg på. Samtidig vil jeg ikke amme foran henne