Må ha!!

Hanna C

Gift med forumet
Huff..jeg er så fysen på ett eller annet godt.. Prøver liksom å holde den "smale" linje.. Skulle ønske det fantes et sundt kakealternativ...argg, blir gal snart..[:@] De første to ukene etter fødselen hadde jeg overhode ikke lyst på noe søtt!! Jeg ga til og med bort sjokoladen jeg fikk av de som kom på besøk på barsel!
Hadde det bare vært så vel...

Etter fødsel var jeg 10!! kg lettere...(men vektøkningen har mye med stoffskifte å gjøre da, noe som er i ferd med å stabilisere seg, heldigvis!)

ORIGINAL: Hanna C

Huff..jeg er så fysen på ett eller annet godt.. Prøver liksom å holde den "smale" linje.. Skulle ønske det fantes et sundt kakealternativ...argg, blir gal snart..[:@] De første to ukene etter fødselen hadde jeg overhode ikke lyst på noe søtt!! Jeg ga til og med bort sjokoladen jeg fikk av de som kom på besøk på barsel!
Hadde det bare vært så vel...

Samme her - rett etter fødselen var jeg 7kg lettere enn da jeg ble gravid, men nå ligger jeg midt imellom der, igjen, ja[8|]

jeg var 81 da jeg ble gravid, 77 da jeg kom hjem fra sykehuse og nå er jeg jammen 80 igjen!! [:@][:@]
Å nå er tåa brukket så da blir det lite trim noen uker framover...[:(]
har trent litt styrke idag da...[:)]

Føler med deg Hanna C. Ikke lett å holde seg unna godtet nei. Jeg er helt vill etter love hearts og så lenge det er i huset MÅ jeg bare ha en rull.
Klemmer

Faktisk litt "heldig" har enda ikke kommet ned til vekta jeg hadde før svangerskapet, så kan enda skylde på det..... Har ikke gått opp etter fødselen heller. Gått ned 17 kg da, har enda 6 igjen til jeg når vekta før svangerskapet.

Back
Topp