må ha vann! bare må ha det!

NinaBeate88

*jente nov-12* *venter en liten i des-14*
etter at eg ble gravid, og spesielt dei to siste vekene har eg måtta ha ei flaske i nærheten. jeg får noja om eg ikke har vann innen rekkevidde!

før jeg ble gravid, var eg ikke flink til å drikke vann! drakk jeg vann, var det med fun saft. og drakk max 1-3 glass vann! viss jeg huska å drikke!!

men nå går det nesten 1-2 glass i timen nesten! og det må drikkes med sugerør! hehe ja litt rar, men da forsvinner vannet fort!

er det flere som har merka det samme? at de er tørste hele tida? ser på dette som positivt eg, for må jo drikke vann.. men skal en drikke mer enn den daglige dosa som ca er 2 liter om dagen , når en er gravid?? går jo mye på do lissom..

takkr for svar!

jeg har det akkurat på samme måte!! Jeg er såååå utrolig tørst, og drikker masse vann hver dag... Man kan drikke 3 liter vann hver dag uten at det skal gjøre noen skade:) Men jeg frykter at jeg av og til drikker mer enn som så.. er jo så utrolig tørst.. 

jeg må ha vann på nattbordet og drikker endel om natta! Ellers drikker jeg nesten bare vann. Liker ikke saft, og brus kun helga. Orker ikke så mye slike sukkerlake drikker!

snart2barnsmor-12 skrev:
jeg må ha vann på nattbordet og drikker endel om natta! Ellers drikker jeg nesten bare vann. Liker ikke saft, og brus kun helga. Orker ikke så mye slike sukkerlake drikker!

å så godt å høre at eg ikkje e aleine

veldig bra det:) kun brus i helga her og ;) vi kan ha en 1,5 liter stående tre uker :P hehe

her blir det ikkje kjøpt saft lengre! det er ikke bra å drikke for mye av den safta! den inneholder jo aspartam.. vet ikke om det er bra for fosteret heller så, e jo ikke bra i mengden for oss heller.. men vann smaker plutselig så godt så da e det jo ingen problem lengre! kan av og til ha i litt sitron for smakens skyld ;)

så fantastisk da, sunt og bra!! 
Jeg greier ikke vann, bare cola zero :(

Jeg jobber på sykehjem, og da er jeg avhengig av å måtte ha vannflaska i nærheten. Her hjemme drikker jeg ikke vann :/ Må prøve å bli flinkere her også! 

Som om jeg skulle skrevet det selv! Får helt angst av å ikke ha vann i nærheten.

Back
Topp