må ha noe nå!

NinaBeate88

*jente nov-12* *venter en liten i des-14*
(Oppskrift) merker du brodsukker sunker?..eller bare generelt fysen på noe godt??
Eg laga meg nettopp havrebarer:-) ofte blir kroppen min urolig og rar..merker at blodsukkeret synker da MÅ eg ha noe med en gang.. en banan, en neve rosiner eller i værstefall en sjokoladebit! Hva som helst..da blir eg bra igjen med en gang :-) så istedenfor for å stappe masse i munnen kanskje av det usunne slaget, valgte eg heller å ha slike barer liggende :-)
..Eller at eg bare er fysen på noe og ransaker skapa :-P
Disse inneholder egentlig alt :-) havregryn, rosiner og sjokolade :-)
De var gode og en bit er nok :-) kan virkelig anbefales :-)

Oppskrift: http://www.allers.no/artikkel/havrebar

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1403712361316.jpg
    1403712361316.jpg
    96,3 KB · Visninger: 57
  • 1403712376680.jpg
    1403712376680.jpg
    108,9 KB · Visninger: 56
Har du en oppskrift å dele på lignende ting eller anna? Legg den gjerne inn :-)

Disse må prøves :D
Er så ekkelt når blodsukkeret synker. Blir så rar i kroppen og humøret helt på bunn så tror jeg skal prøve på disse i morgen ja :D

Tusen takk for oppskrift og tips :) Sliter veldig med blodsukkeret jeg og, lar det ofte gå akkurat litt lenge mellom måltidene. Disse ser perfekte ut til å ha liggende i veska og på jobb!

Bare hyggelig :-) de var helt klart best kalde. Smaker som en kjeks bare at den ikke er hard og krispy ;-)
De inneholder en del kcal pga av sukker og peanøttsmøret men det holder med en eller kanskje to :-P
Mine er i ca 3x5cm og 2 cm tykke :-)

De hørtes veldig gode ut!! Må prøves :D

Disse så fantastiske ut! Skal absolutt prøves :) Er så ekkelt når blodsukkeret synker, blir stygg kvalm rett og slett.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

(Oppskrift) merker du brodsukker sunker?..eller bare generelt fysen på noe godt??
Eg laga meg nettopp havrebarer:-) ofte blir kroppen min urolig og rar..merker at blodsukkeret synker da MÅ eg ha noe med en gang.. en banan, en neve rosiner eller i værstefall en sjokoladebit! Hva som helst..da blir eg bra igjen med en gang :-) så istedenfor for å stappe masse i munnen kanskje av det usunne slaget, valgte eg heller å ha slike barer liggende :-)
..Eller at eg bare er fysen på noe og ransaker skapa :-P
Disse inneholder egentlig alt :-) havregryn, rosiner og sjokolade :-)
De var gode og en bit er nok :-) kan virkelig anbefales :-)

Oppskrift: http://www.allers.no/artikkel/havrebar

de så gode ut. send noen hit :p

Har handla inn så i dag skal de prøves :D

de så gode ut. send noen hit :p

Går nok fortere å lage ;-) da blir de ferskere og :-P hehe

Disse så fantastiske ut! Skal absolutt prøves :) Er så ekkelt når blodsukkeret synker, blir stygg kvalm rett og slett.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Liker kommentaren din fordi du lika de, ikke fordi du ble kvalm ;-) men ja håper de fungerer, det gjør de nok :-) for e så ekkelt å bli dårlig og kvalm :-/ kunne ønske det var noe som hjalp mot å ikke bli svimmel når en reiser seg opp :-/

Går nok fortere å lage ;-) da blir de ferskere og :p hehe

Ja de var kjempe enkle å lage. Var jo bare å hive alt i bollen, røre rundt , legge på bakeplaten og i ovnen :D

Har mine i ovnen nå. Så nå er jeg spent :D

Ja de var kjempe enkle å lage. Var jo bare å hive alt i bollen, røre rundt , legge på bakeplaten og i ovnen :D

Har mine i ovnen nå. Så nå er jeg spent :D
Hvordan var de?

Det holdt ikke med en bit av gangen for å si det slik :P haha
Nå har jeg prøvd å fryse noen da.
Haha :-) så bra du lika di ;-)

Back
Topp